تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818904067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمدي: وزارت ورزش کاري به کي‌روش ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: احمدی: وزارت ورزش کاری به کی‌روش ندارد
معاون وزير ورزش جوانان ادعا مي‌ کند که اين وزارت هرگز در کار سرمربي تيم‌ملي دخالت نمي‌ کند.

به گزارش "ورزش سه"، جلسه روز گذشته اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی خیلی ها به این فکر واداشت که پایان کار این مربی پرتغالی در فوتبال ایران فرارسیده است. با توجه به رابطه نزدیکی که اسدی با وزارت ورزش دارد، خیلی ها به این باور رسیده اند که پروژه حذف کی‌روش از فوتبال ایران از طرف این وزارتخانه کلید می‌ خورد.

با این حال عبدالحمید احمدی این ماجرا را تکذیب می‌ کند: من این ماجرا را تکذیب می‌کنم، وزارت ورزش و جوانان هرگز در مورد ادامه کار سرمربی تیم‌ملی در هیچ رشته ورزشی دخالت نمی‌کند تا حالا هم نمی‌ توانید یک مورد مثال بزنید که این اتفاق افتاده باشد. این موضوع به رئیس فدراسیون فوتبال برمی گردد و قاعدتا او خودش صلاح تیم‌ملی را ایران را بهتر از هر کسی دیگری می‌ داند.

او ادامه داد: اگر درجلسه ای که شما می‌گویید صحبتی در مورد نتایج تیم‌ملی شده، به وزارت ورزش ارتباطی پیدا نمی‌کند. این موضوعی است که باید در کمیته فنی فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار بگیرد و طبیعتا این مساله در حیطه اختیارات ما نیست که بخواهیم در مورد آن نظر شخصی بدهیم.

معاون وزیر ورزش در مورد حمایت هایی که علی کفاشیان در تمام این 4 سال از کی‌روش کرده است هم می‌گوید: این ماجرا، ماجرایی است که به خود کفاشیان ربط دارد. البته ما هم در وزارت ورزش کمیته ای داریم که در صورتی که حس کنیم حمایت از سرمربی تیم‌ملی بی مورد است، می‌توانیم در قالب مشورت به فدراسیون فوتبال ارائه بدهیم.



1393/12/24 17:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن