تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803841537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شواهد جدید از اختلاف نظر «موساد» با نتانیاهو در موضوع ایران |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شواهد جدید از اختلاف نظر «موساد» با نتانیاهو در موضوع ایران
در آستانه سخنرانی اخیر نتانیاهو در کنگره آمریکا، خبری مبنی بر اختلاف نظر سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل (موساد) با وی در موضوع ایران منتشر شد. هرچند این خبر همان زمان از سوی برخی مقامات اسرائیلی تکذیب شد، اما گزارشی که امروز در برخی از مطبوعات و رسانه ها منتشر شده، بار دیگر این موضوع را به طور جدی مورد توجه قرار می دهد.
کد خبر: ۴۸۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱ - 15 March 2015



شواهد جدید از اختلاف نظر «موساد» با نتانیاهو در موضوع ایران
در آستانه سخنرانی اخیر نتانیاهو در کنگره آمریکا، خبری مبنی بر اختلاف نظر سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل (موساد) با وی در موضوع ایران منتشر شد. هرچند این خبر همان زمان از سوی برخی مقامات اسرائیلی تکذیب شد، اما گزارشی که امروز در برخی از مطبوعات و رسانه ها منتشر شده، بار دیگر این موضوع را به طور جدی مورد توجه قرار می دهد.


به گزارش «تابناک»، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل تلاش داشته دیداری را که در ماه ژانویه میان چند تن از نمایندگان کنگره آمریکا و مقامات موساد برگزار شد را لغو کند. دلیل این تلاش نتانیاهو آن بود که مقامات موساد قصد داشته اند در جلسه مذکور، درباره وضع تحریم های جدید علیه ایران به آمریکایی ها هشدار داده و گوشزد کنند که این اقدام سبب ضربه خوردن مذاکرات هسته ای با ایران خواهد شد.


نشریه تایم ضمن انتشار این مطلب در پایگاه اینترنتی خود می نویسد باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا از مقامات اسرائیلی درخواست کرده بود که در تاریخ 19 ژانویه برای خود و چند تن دیگر از سناتورها که به سرزمین های اشغالی سفر کرده بودند، جلسه ای با روسای موساد برگزار شود. اما در پی تصمیم نتانیاهو مبنی بر حذف این برنامه از سفر سناتورها، کورکر هشدار داد که به نشانه اعتراض، سفر


 به گفته منابع مطلع، پس از آنکه ران درمر، سفیر رژیم اسرائیل در آمریکا شخصاً در ماجرا مداخله کرد، نتانیاهو راضی شد که اجازه برگزاری جلسه را بدهد. کورکر، جان مک کین، لیندسی گراهام، جان باراسو، تیم کین، جو دانلی و اوگوس کینگ، سناتورهای آمریکایی بودند که در این جلسه حضور داشتند.


در جریان این جلسه، تامیر پاردو، رئیس موساد، به سناتورها هشدار داده که تصویب طرح تحریم های جدید علیه ایران (که توسط کرک و منندز مطرح شده بود) مانند انداختن یک نارنجک در مسیر مذاکرات دیپلماتیک ایران و آمریکاست. 


سخنگوی نتانیاهو از پاسخ به این سوال که چرا وی مایل به صدور اجازه برگزاری جلسه مذکور نبوده خودداری کرده؛ اما آنچه مشخص است، پس از جلسه مذکور کورکر تلاش کرد مسیر دیگری را به جز طرح کرک- منندز در موضوع هسته ای ایران در پیش بگیرد. 


گفتنی است پیش از این و در آستانه سفر اخیر نتانیاهو به آمریکا برای ارائه سخنرانی در کنگره نیز برخی گزارش های منتشره، از اختلاف نظر میان وی و موساد در موضوع هسته ای ایران حکایت داشت. بر اساس این گزارش ها، زمانی که نتانیاهو با حضور در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد ایران کمتر از یک سال تا دستیابی به سلاح هسته ای فاصله دارد، مقامات ارشد موساد به هیچ وجه با این نظر موافق نبودند. انتشار گزارش امروز را می توان به نوعی تأیید این موضوع نیز دانست.  












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن