تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820549807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلکسي اس پلاس آبنباتي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۳۶ق.ظ)
گلکسي اس پلاس آبنباتي شد موج - سامسونگ آپديت اندرويد 5 را براي گلکسي اس پلاس ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سامسونگ هم اکنون در بسياري از کشورها پرچمدار پيشين خود، گلکسي اس ۵ را به اندرويد ۵ آپديت کرده؛ در حالي که ورژن ارتقا يافته آن يعني گلکسي‌ اس‌ 5 پلاس، از قافله عقب مانده است.
مي‌دانيم که گلکسي‌ اس‌ 5 پلاس، در ماه نوامبر با سيستم عامل اندرويد کيت‌کت ۴.۴.۲ عرضه شد؛ يعني زماني که يک ماه از انتشار اندرويد ۵ توسط گوگل گذشته بود. جدا از چيپست بکار رفته در آن که از اسنپدراگون ۸۰۱ به نسخه ۸۰۵ ارتقا يافته، سرعت تبادل اطلاعات در شبکه‌هاي LTE نسل چهارم ارتباطات موبايل، از حداکثر ۱۵۰ به ۳۰۰ مگابايت بر ثانيه رسيده است.
تفاوت ديگري ميان اين دو اسمارتفون وجود ندارد. بنابر‌اين سامسونگ مي‌خواست افزايش سرعت تبادل اطلاعات در شبکه‌هاي نسل چهارم موبايل و بهبود نسبي پردازنده ورژن پلاس، دليلي براي فروش بيشتر آن شود.
اما خبر بد اين که دارندگان اين اسمارتفون مجبور بودند براي تجربه کردن اندرويد‌۵، چند هفته بيشتر و براي اندرويد ۵/۱ که نسخه نهايي اين سيستم عامل است؛ حتي زمان زيادتري منتظر بمانند.
اکنون بر اساس گزارش sam mobile، آپديت اندرويد ۵/۰ به کشورهاي شمال اروپا همچون دانمارک، فنلاند، ايسلند، نروژ و سوئد رسيده است. بديهي است که اين روند در سراسر جهان گسترش خواهد يافت ولي در حال حاضر، فقط در اين پنج کشور اروپايي قابل دسترسي است.
همچنين بر اساس منبع ذکر شده، آپديت گلکسي‌ اس‌ 5 پلاس در اين کشورها نسخه ۵.۰.۲ و اندکي از ورژن قابل دريافت روي نسخه استاندارد گلکسي‌ اس‌ ۵ بالاتر است. پس هم اکنون، دارندگان اين گوشي در کشورهاي ياد شده مي‌توانند از طريق OTA و با داشتن حداقل ۵۰ درصد شارژ باتري، اقدام به دريافت و نصب اين آپديت نمايند و مسلما در ايران نيز به زودي شاهد ارايه آپديت براي اين مدل خواهيم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن