تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803364826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلخ و شیرین‌های جام جهانی


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
تلخ و شیرین‌های جام جهانی




مرور اتفاقات ورزشی سال تلخ و شیرین‌های جام جهانی تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 هر دو روی سکه فوتبال را دید.نمایش خوب و غرور آفرین و البته شکست تلخ و سنگین. در تورنمنتی که آلمان برای قهرمان شدن،برزیل را با یک نتیجه خردکننده تحقیر کرد،تیم ملی ایران به گونه‌ای بازی کرد که هیچ کس بعد از بازی‌ها احساس بدی نداشت و فقط افسوس می‌خوردیم که کمی شانس یاریمان می‌کرد.




مثل ضربه‌ای که رضا قوچان‌نژاد زد و باید گل نشد، یا آن خطایی که زابالتا روی دژآگه که داور می‌توانست نقطه پنالتی را نشان بدهد و نداد. تیم ملی ایران دراولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ به مصاف نیجریه رفت و با اولین تساوی، این دیدار به پایان رسید. قضاوت این دیدار را کارلوس ورا از اکوادور به عهده داشت. این تساوی باعث شد تا تیم ملی فوتبال ایران طلسم‌شکنی کند و برای اولین بار در تاریخ حضور در جام جهانی اولین دیدارش را بدون شکست پشت سر بگذارد. ریو فردیناند که به عنوان کارشناس در حاشیه این مسابقه قرار داشت، پس از پایان این دیدار گفت:کارلوس کی‌روش توانست از تیم ایران تیم قدرتمندی بسازد و تمام جزئیات بازی را به دقت مورد بررسی قرار داده بود. به جرات می‌توانم بگویم کی‌روش برای هر دقیقه از بازی برنامه داشته است. کی‌روش مربی بسیار خوبی است و در سال‌های گذشته توانسته تیم ملی ایران را دچار تحول کند. دومین بازی به نوعی بازی با قوی‌ترین حریف ما در جام جهانی بود. از مدت‌ها قبل انتظار بازی مقابل یاران مسی را می‌کشیدیم. در این بازی بازیکنان تیم ملی ایران، آن قدر خوب کار کردند و آن قدر پایاپای با حریف صاحب نامشان پیش رفتند که در دقایقی از بازی حس می‌کردیم که می‌توانیم حتی آرژانتین را هم ببریم اما مسی که 90 دقیقه تمام در بازی کار مثبتی انجام نداده بود،در یک لحظه بازی را برگرداند و ما بازی را باختیم. کارلوس کی‌روش پس از دیدار ایران و آرژانتین گفت: به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم. آنها خیلی خوب کار کردند و عملکردشان مثبت بود. همیشه باید این‌طور بازی کنیم و نتایج خوبی داشته باشیم. باید روی قوای ذهنی خودمان کنترل بیشتری داشته باشیم و آن را پرورش دهیم. سرمربی تیم ملی ایران گفت: اتفاقی نیفتاده و تنها باید بازیکنان‌مان را دوباره از زمین بلند کنیم. کی‌روش اما بیش از هر چیز از داور ناراحت بود وتاکید کرد: فقط یک بازیکن بزرگ می‌تواند در دقیقه ۹۲ آن ضربه را به توپ بزند و گلزنی کند. من، هم ناراحت هستم و هم عصبی، چون در این مدت بسیار کار کرده بودیم اما جالب نیست که داور چنین نقش بزرگی را در شکست یک تیم ایفا کند. حرکت روی دژاگه صددرصد پنالتی بود و حتی کارت قرمز هم داشت. به خاطر همین هیچ توجیهی نمی‌تواند داشته باشد که چرا داور پنالتی ما را نگرفت. امیدوارم او بتواند به جهانیان، کمیته داوران و خودش جواب بدهد که چطور پنالتی ما را نگرفت. من اگر جای مغز و وجدان داور بودم امشب خوابم نمی‌برد چون باعث شرم خودم شده بودم. در بازی سوم اما چندان به کام ما نبود، انگار همه انرژی ما در این بازی تخلیه شده بود و هیچ نشانی از آن تیمی که در دو بازی قبلی سرشار از انگیزه بود را در برابر تیم ملی بوسنی و هرزگوین ندیدیم. این بازی در ورزشگاه ایتایپاوا آرنا فونته نوآوا شهر سالوادور برزیل برگزار شد که با نتیجه ۳ بر یک به سود بوسنی به پایان رسید. ادین ژکو، میرالم پیانیچ و ورشایوی چگل‌های بوسنی را به ثمر رساندند و رضا قوچان‌نژاد هم تک گل ایران را در دقیقه ۸۲ وارد دروازه بوسنی کرد. تیم ملی فوتبال ایران درحالی به مصاف تیم بوسنی رفت که در صورت پیروزی و شکست نیجریه، می‌توانست به دور بعدی این مسابقات صعود کند که این اتفاق نیفتاد و تیم ملی ایران با یک تساوی و دو شکست با جام جهانی خداحافظی کرد. از تیم ملی ایران در بازگشت ایران، استقبال گسترده‌ای انجام شد.





یکشنبه 24 اسفند 1393 - 4:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن