تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819265304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين همايش ملي روسازي‌هاي بتني ارديبهشت برگزار خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۳۱ب.ظ)
نخستين همايش ملي روسازي‌هاي بتني ارديبهشت برگزار خواهد شد موج - نخستين همايش ملي روسازي‌هاي بتني روزهاي ۹ و ۱۰ ارديبهشت ۹۴ در دانشگاه تربيت مدرس برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، ابوالفضل حسني، دبير نخستين همايش مدلي دو سالانه روسازي‌هاي بتني، گفت: نخستين همايش ملي دو سالانه روسازي‌هاي بتني براي اولين بار در کشور در روزهاي ۹ و ۱۰ ارديبهشت ۹۴ در دانشگاه تربيت مدرس برگزار خواهد شد.
وي افزود: با توجه به سياست‌هاي وزارت راه و شهرسازي و يکي از تاکيدات آخوندي مبني بر اينکه ۱۰ درصد از راه‌هاي کشور بايد روسازي بتني شود، اين همايش برگزار خواهد شد، بايد گفت دانشگاه تربيت مدرس از دهه ۷۰ نسبت به تربيت نيروي انساني در اين زمينه همت کرد و درس روسازي بتني را يک درس اصلي در مباحث آموزشي خود قرار داد به طوريکه اين درس در دوره‌هاي تحصيلات تکميلي اين دانشگاه متقاضيان زيادي دارد.
به گفته عضو هيأت علمي دانشگاه تربيت مدرس، ۲۰۰ مقاله به دبيرخانه اين همايش ارسال شده که استقبال بيش از حد انتظار بود و مقالاتي با کيفيت بسيار بالا ارسال و از اين تعداد ۱۴۸ مقاله در قالب پوستر، ارائه شفاهي و چاپ در مجموعه مقالات انتخاب شد.
دبير نخستين همايش مدلي دو سالانه روسازي‌هاي بتني با اشاره به وضعيت توليد سيمان در کشور اظهار کرد: در سال جديد با برگزاري اين کنفرانس به صنعت سيمان کشور کمک مي‌کنيم؛ در زمينه بتن تحقيقات گسترده‌اي صورت گرفته و برگزاري اين همايش آغازگر يک بحث علمي در اين راستا است به طوري که با برگزاري هر دو سال يک بار اين همايش مي‌توان نظرات و تحقيقات انجام شده توسط دانشجويان و استادان را به معرض نمايش گذاشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن