تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819543234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کبیر: سرپرست فدراسیون بسکتبال چیز دیگری گفت! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کبیر: سرپرست فدراسیون بسکتبال چیز دیگری گفت!
کد خبر: ۴۸۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶ - 14 March 2015


سرمربی شهرداری گرگان گفت: در خصوص محکومیت تیم‌مان با سرپرست فدراسیون صحبت کردیم و ایشان چیز دیگری به ما گفت.


اسدالله کبیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در رابطه با کم نشدن مدت محرومیت میزبانی تیمش، اظهار کرد: ما وقتی با سرپرست فدراسیون صحبت می‌کنیم و ایشان به ما پاسخ هایی می‌دهند، روی آنها حساب می‌کنیم.


او با اشاره به برگزاری جلسه رسیدگی به مسائل تیم شهرداری گرگان بدون حضور نماینده‌ای از این تیم، گفت: در جلسه رسیدگی به پرونده تیم شهرداری گرگان در فدراسیون، از تیم ما کسی را برای حضور دعوت نکردند و ما نیز به این موضوع اعتراض کردیم و حتی برای تجدید نظر هم خواهش کردیم نماینده‌ای را با مستندات و فیلم‌هایی به جلسه بفرستیم که گفته شد مساله حل شده است و چیز مهمی نیست، اما متاسفانه رای خودشان را صادر کردند.


او در این باره اضافه کرد: انتظار ما بر این است که وقتی می‌خواهند تیمی را محکوم کنند حرف نماینده آن را هم بشنوند و این برخورد نه برای فدراسیون خوب است و نه شایسته تیم ما است.


سرمربی شهرداری گرگان در خصوص جلسه تجدید نظر فدراسیون نیز، خاطر نشان کرد: در این جلسه قرار بر این شد که تنها یک بازی را در بیرون از خانه انجام دهیم و دو بازی دیگر را در گرگان، اما مشخص نشد که این دو بازی با تماشاگر یا بدون تماشاگر برگزار می‌شود. امیدواریم محرومیت ما همان یک مسابقه باشد و سایر مسابقات را در زمین خودمان برگزار کنیم. ضمن این که ما یکسری فیلم و مستندات داریم که آنها را به رویت فدراسیون خواهیم رساند تا حق ما ضایع نشود. به هر حال با برگزاری جلسه کمیته‌ انضباطی و حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و شنیدن حرف‌های طرف مقابل رای صادره بهتر و تصمیم گیری در این خصوص با عقلانیت بیشتری همراه خواهد بود.


کبیر در پایان به برد اخیر تیمش مقابل نفت آبادان اشاره کرد و گفت: این بازی نوسان زیادی داشت و ما بارها از آنها جلو افتادیم و مساوی کردیم، اما در نهایت در کوارتر آخر این تیم ما بود که با دفاع خوبش توانست پیروز بازی باشد و از این جهت از این برد خوشحال هستم. برد در این بازی برای ما حیثیتی بود، چرا که قرار بود این بازی در خانه انجام شود، اما در بیرون از خانه انجام شد بنابراین این برد برای ما اهمیت بسیاری داشت.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن