تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802733458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان وزیر را به لابی پنهانی علیه فدراسیون متهم کرد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کفاشیان وزیر را به لابی پنهانی علیه فدراسیون متهم کرد
علی کفاشیان صبح امروز در گفت‌وگویی با رادیو ورزش ابعاد جدیدی از اختلاف نظر میان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش را بیان کرد. او با اعلام اینکه وزیر بادرخواست ملاقات او در این ماه‌ها موافقت نکرده اعلام کرد که وزیر ورزش با لابی با هیات رئیسه کار خود را در فدراسیون پیش می‌برد.
کد خبر: ۴۸۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰ - 13 March 2015


علی کفاشیان صبح امروز در گفت‌وگویی با رادیو ورزش ابعاد جدیدی از اختلاف نظر میان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش را بیان کرد. او با اعلام اینکه وزیر بادرخواست ملاقات او در این ماه‌ها موافقت نکرده اعلام کرد که وزیر ورزش با لابی با هیات رئیسه کار خود را در فدراسیون پیش می‌برد.

به گزارش تابناک، اختلافات علی کفاشیان و محمود گودرزی وارد ماه هشتم شده است و در این مدت وزیر ورزش به درخواست‌های کفاشیان برای ملاقات پاسخ منفی داده است و به گفته خود کفاشیان او تنها از طریق معاونان وزیر ورزش با وزارت‌خانه ارتباط دارد. او حتی امروز در گفت‌وگو با رادیو ورزش اعلام کرد که از سوی وزارت ورزش و جوانان به جلساتی که همه روسای فدراسیون‌ها حضور دارند هم دعوت نمی‌شود و به او می‌گویند که «شما از وزارت ورزش و جوانان تمکین نمی‌کنید!»

البته محمود گودرزی هم از اینکه بگوید یک‌سر این دعواست و به دلیل خودسری‌ها و مدیریت نادرست فدراسیون علاقه‌ای به دیدار کفاشیان ندارد ابایی ندارد. او بارها بارها از فدراسیون فوتبال و مدیریت آن انتقاد کرده که آخرینش همین همایش  «تبیین سیاست های وزارت ورزش و جوانان» بود که چند روز پیش برگزار شد و وزیر ورزش و جوانا در آن از گزارش‌هایی در خصوص تبانی و زد و بند در فوتبال خبر داده بود. درست در لحظاتی که وزیر داشت از مسائل این‌چنینی در فوتبال انتقاد می‌کرد علی کفاشیان در گفت و گو با تسنیم از قهر با وزیر گفته. از اینکه 8 ماه است با هم جلسه ای نداشتند و کفاشیان به رغم ایجاد تغییرات در فدراسیون به خواست وزارت ورزش ، هنوز نتوانسته دل محمود گودرزی را بدست بیاورد . او می گوید وزیر قهر است و تمایلی به هم کلامی با او ندارد. تنها دیدار آنها شاید در همه این ماه ها ، حضور کفاشیان در مراسم ترحیم مادر محمود گودرزی بوده است.

در همان زمان یکی از خبرگزاری‌ها ریشه اختلافات میان وزیر و رئیس‌فدراسیون فوتبال را به هشت ماه پیش و مسائل رخ داده در فوتبال بانوان نسبت داد. «به یکی از فدراسیون ها گفتم این پرونده های مربوط به مشکلات را دیدید؟ می گویند بله. می گویم چرا برخورد نکردید؟ می گویند کسی از ما نخواسته بود!» هشت ماه پیش وزیر ورزش در نشستی با کفاشیان و تاج از گزارش‌های فراوانی می‌گوید که در فوتبال بانوان رخ داده و خواستار برخورد با متخلفان می‌شود. گزارش‌هایی که گویا وزیر آن‌ها را به مجلس هم ارائه داده است. همین مسئله در فوتبال بانوان منجر به برکناری نبی، آیت‌اللهی و شجاعی می‌شود. تصمیمی که کفاشیان در عملی کردنش شش ماه زمان می‌خرد.

اما حتی این تغییرات هم موجب نمی‌شود تا علی کفاشیان موفق به دیدار وزیر شود و این چنین است که در گفت‌وگوی امروز خود با رادیو جوان آرزو می‌کند این «قهر» در سال 94 به «آشتی» بدل شود. با این خال علی کفاشاین امروز خیلی صریح از تلاش وزارت ورزش و جوانان برای تغییر در فدراسیونش خبر داد.

کفاشیان که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد گفت: در دوران 7ساله مدیریتم همیشه دیده‌ام روسای ادارات ورزش و جوانان سعی داشتند که مدیران هیات‌های فوتبال را تغییر دهند، اما فوتبال اساسنامه خودش را دارد. وزارت ورزش به دنبال تغییرات است، اما فوتبال قوانین خودش را دارد و مجمع درباره آن تصمیم گیری می‌کند. من تابع وزارت ورزش هستم، اما آنها تابع تصمیمات و رای مجمع نیستند. من سیستمی را اداره میکنم که مجمع و قوانین خاص خودش را دارد. چندبار درخواست ملاقات با وزیر را دادم، اما به من وقت ندادند و ما تمام مکاتباتمان را از طریق معاونین ایشان به اطلاع می رسانیم. البته وزارت ورزش هم از طریق ارتباط با اعضای هیات رئیسه لابی میکنند و با فدراسیون رابطه دارند. فدراسیون فوتبال متعلق به مردم است و مالکیت آن برای رئیس فدراسیون و وزیر ورزش نیست.

چندی پیش یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی با تابناک تایید کرد که اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به وزیر ورزش اعلام کردند که علی کفاشیان صلاحیت مدیریت فدراسیون فوتبال را ندارد. حالا گویا این اخبار به گوش کفاشیان هم رسیده و او مدعی است که وزیر ورزش و جوانان برای پیشبرد اهدافش در فدراسیون فوتبال به دور از چشم او با اعضای هیات رئیسه لابی می‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن