تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819575331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهدا در پيشگاه خداوند متعال، مقام رفيعي دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۵۸ق.ظ)
نماينده ولي فقيه و امام جمعه اراک: شهدا در پيشگاه خداوند متعال، مقام رفيعي دارند موج - نماينده ولي فقيه در استان مرکزي و امام جمعه اراک گفت: شهدا در پيشگاه خداوند متعال داراي مقام رفيعي هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله قربانعلي دري نجف‌آبادي در خطبه‌هاي نماز جمعه اراک ضمن تبريک فرارسيدن 22 اسفند، سالروز تأسيس بنياد شهيد و امور ايثارگران و گراميداشت روز شهيد، افزود: شهدا در پيشگاه خداوند بسيار عزيز هستند و ما هم در مقابل خون شهدا مسوول هستيم.
وي با اشاره به اينکه 22 اسفند توسط بنيان‌گذار جمهوري اسلامي نام‌گذاري شده است، بيان کرد: ارزش و اهميت جامعه ايثارگري با اين تأکيد رهبر فقيد نسبت به خانواده شهدا و ايثارگران و جانبازان مشخص‌شده و ما نيز در مقابل اين عزيزان مسوول هستيم و بايد از ايشان تقدير و تشکر کنيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود، گفت: خبرگان رهبري نيز يکي از ارزشمندترين و باعظمت‌ترين نهادهايي است که توسط امام راحل بنيان‌گذاري شده است. هفته گذشته نشست اجلاسيه خبرگان رهبري برگزار شد و بر اساس تصويب آيين‌نامه اين اجلاس مقرر شد هر شش ماه يک‌بار اين نشست برگزار شود.
نماينده ولي‌فقيه در استان مرکزي و امام‌جمعه اراک ادامه داد: پيروان اهل‌بيت (ع) بايد قدر بدانند که بعد از هزار و 400 سال شاخه‌اي از ولايت علي بن ابيطالب (ع) در دنيا احياشده است.
آيت‌الله دري نجف‌آبادي عنوان کرد: امروز آثار ولايت، فقاهت، رهبري، مرجعيت و بيداري اسلامي در عراق، لبنان، غزه، سوريه، يمن و همه نقاط عالم مشاهده مي‌شود.
وي در بخش ديگري، بيان کرد: اگر تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران توانسته باقدرت ايستادگي کند، از حقوق حقه ملت دفاع کند، مقابل آمريکايي‌ها تسليم نمي‌شود و بر برداشتن تحريم‌ها پافشاري مي‌کند، همه به‌واسطه قدرت اسلام، رهبري و مردم ولايي است.
نماينده ولي‌فقيه در استان مرکزي و امام‌جمعه اراک، اضافه کرد: موفقيت تيم مذاکره‌کننده جمهوري اسلامي ايران با 1+5 نيز برگرفته از مقاومت ملت، هدايت‌هاي حکيمانه رهبر معظم انقلاب، خون مقدس شهدا، وحدت و انسجام ملي است.
آيت‌الله دري نجف‌آبادي، افزود: جمهوري اسلامي ايران مقابل جباران عالم ايستاده است و با عظمت قله‌هاي پيشرفت را يکي پس از ديگري فتح مي‌کند.
نماينده ولي‌فقيه در استان مرکزي و امام‌جمعه اراک در بخش ديگري از خطبه‌ها به نزديک بودن ايام سال جديد اشاره کرد و گفت: ايام نوروز 94 مصادف با ايام شهادت حضرت زهرا (س) است و همه وظيفه‌دارند در اين روزها حرمت حضرت فاطمه زهرا (س) را حفظ کنند.
دري نجف‌آبادي ادامه داد: مردم در اين ايام توجه ويژه به نيازمندان داشته باشند و امورات مختلف ازجمله ديدوبازديد که مورد سفارش اسلام است، مسافرت، زيارت شهدا و اهل قبور را انجام دهند اما معيارهاي شرعي، ديني و اخلاقي را رعايت کنند.
وي بيان کرد: از مسؤولين انتظامي انتظار است همه تلاش خود را براي برقراري امنيت بيشتر در جامعه و جاده‌ها به‌کارگيرند و در مبارزه با جرائم مختلف از هيچ کوششي دريغ نکنند.
نماينده ولي‌فقيه در استان مرکزي و امام‌جمعه اراک همچنين در اين خطبه‌ها از خدمات سپاه و ارتش، صنايع دفاع، نيروي انتظامي و خدمات صادقانه سردار احمدي مقدم، پدافند هوايي، نيروهاي مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) صميمانه تقدير و تشکر کرد.
روز 22 اسفند روز بزرگداشت مقام شهيد، ايام ارتحال آيت‌الله کاشاني، سالروز بمب‌گذاري در نماز جمعه تهران و رحلت حاج سيد احمد آقا خميني از ديگر مواردي بود که در خطبه‌هاي نماز جمعه اراک به آن‌ها اشاره شد.‌













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن