تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803645335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد خبر داد رشد 80 درصدی کشف وقوع جرم در بروجرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد خبر داد
رشد 80 درصدی کشف وقوع جرم در بروجرد
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در زمینه کاهش وقوعات سرقت شاهد کاهش 21 درصدی آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم همچنین در مدت یاد شده آمار کشف وقوعات نیز رشد 80 درصدی را نشان می‎دهد.

خبرگزاری فارس: رشد 80 درصدی کشف وقوع جرم در بروجرد



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، علیرضا دلیری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه وقوع سرقت محصول عوامل و مولفه‏‌های زیادی است، اظهار کرد: وجود آمارهای یاد شده در برخورد نیروی انتظامی با این ناهنجاری اجتماعی رضایت‌بخش و امیدوارکننده است.
وی عنوان کرد: از آمارهای یاد شده همچنین این نکته مهم استنباط می‏‌شود که این موفقیت‏‌ها سهم قابل توجه و اثرگذاری در افزایش مولفه احساس امنیت در بین مردم دارد.
فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به سیر صعودی نزاع‎های دسته جمعی در مقایسه با سال گذشته خاطرنشان کرد: با ورود به موقع و کارشناسانه پلیس و خنثی کردن درگیری به این مقوله به جرات می‎توان مدعی بود از وقوع درگیری‎های قبیله‎ای که تبعات بسیار بیشتری به همراه دارد، جلوگیری شده است.
دلیری اظهار کرد: در حوزه کشف سلاح در سال‌جاری شاهد رشد 130 رصدی در مقایسه با سال پیس از آن هستیم، همچنین از دیگر آثار مثبت اقدامات صورت گرفته در این راستا باید به این نکته حساس توجه داشت که هر میزان در راستای کاسته شدن آمار سلاح در دست مردم اقدام شود در مقابل جلو تبعات عدیده اجتماعی آن گرفته می‎شود.
وی افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر در سال‌جاری شاهد رخدادی عظیم بودیم به گونه‎ای که آمار افزایشی میزان کشفیات در مقایسه با سال گذشته گواهی بر این ادعا است، به عبارت دیگر بسیاری از باندهای بزرگ مواد مخدر در حوزه شهرستان بروجرد زمین‌گیر شده‎اند.
فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به اینکه ماهواره‎ها مظهر رواج فساد در جامعه بوده و شرایط را برای از هم پاشیدگی خانواده و بروز تشنج در آن فراهم می‎کنند، ادامه داد: در این راستا نیز اقدامات قابل توجهی از سوی نیروی انتظامی اجرایی شده است.
دلیری با اشاره به رشد 22 درصدی در این حوزه در مقایسه با سال گذشته تاکید کرد: در مقوله دستگیری انواع سرقت‎ها، جرائم مالی، شرارت، معتادان، مفاسد اجتماعی و ... در سال‌جاری در مقایسه با سال 92 شاهد رشد 75 درصدی هستیم.
وی با اشاره به کاهش 45 درصدی آمار تلفات برون شهری در مقایسه با سال گذشته خاطرنشان کرد: علاوه بر کاهش 16 درصدی مجروحان در حوادث برون‌شهری، در حوادث درون شهری نیز آمار تلفات رشد منفی 23 درصدی را نشان می‎دهد.
فرمانده انتظامی بروجرد یادآور شد: ورود رسانه‎ها به این مقوله نقش موثر و انکارناپذیری در کاهش میزان فوتی و مجروحان در حوادث رخ داده درون شهری دارد بر این اساس اصلاح فرهنگ ترافیک یکی از ضروریاتی است که نباید از آن غافل ماند.
دلیری با اشاره به رشد 13 درصدی تماس با مرکز پلیس 110 عنوان کرد: این آمار نشان دهنده اعتماد بیش از پیش مردم به پلیس و امیدواری به حضور به موقع آنها در سر صحنه است.  
وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری سلاح سرد غیرمجاز از سطح شهرستان در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: باید به این نکته توجه داشت ممکن است، هرگونه درگیری کوچک آن هم در بین قشر جوان به دلیل حساسیت شرایط سنی آنها موجب دست به سلاح بردن آنها شده و عواقب متعددی را به همراه داشته باشد.
فرمانده انتظامی بروجرد با مهم برشمردن اطلاع‌رسانی در این‌باره و کاهش عواقب ناگوار آن تاکید کرد: وجود سلاح‎های سرد خشونت‌آمیز در دست مردم زمینه را برای به خشونت کشیده شدن هرگونه درگیری لفظی کوچک را فراهم می‌کند. انتهای پیام/2304/الف30

93/12/23 - 11:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن