تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815492853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ممنوعيت تكنولوژی برای اوباما


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ممنوعيت تكنولوژی برای اوباما
پس از آنکه استفاده هیلاری کلینتون از ایمیل شخصی به جای ایمیل رسمی اش، در طول دوران وزارتش حواشی و جنجال های بسیاری را برای این نامزد احتمالی آینده ریاست جمهوری آمریکا به همراه داشت، جیمی کیمل مجری توانای آمریکایی سوالاتی را پیرامون استفاده اوباما از وسایل ارتباطی الکترونیکی پرسید.
آفتاب- سرویس بین‌الملل:‌ «من پیامک نمی فرستم و از ایمیل استفاده می کنم. تلفن همراه هوشمند هم ندارم.» این ها جملاتی هستند که باراک اوباما روز گذشته با شرکت در برنامه بسیار محبوب جیمی کیمل، مطرح ساخت.


به گزارش «آفتاب» به نقل از گاردین، پس از آنکه استفاده هیلاری کلینتون از ایمیل شخصی به جای ایمیل رسمی اش، در طول دوران وزارتش حواشی و جنجال های بسیاری را برای این نامزد احتمالی آینده ریاست جمهوری آمریکا به همراه داشت، جیمی کیمل مجری توانای آمریکایی سوالاتی را پیرامون استفاده اوباما از وسایل ارتباطی الکترونیکی پرسید.


اوباما طی این برنامه گفت که به ندرت از شبکه اجتماعی توئیتر استفاده می کند و تلفن همراه هوشمند و یا اسمارت فون ندارد.


او اعلام کرد که به دلایل امنیتی و شنود اجازه ندارد از اسمارت فون ها استفاده کند و به جای آنها از بلک بری استفاده می کند.


او درباره استفاده از سرویس پیام کوتاه یا اس ام اس، به مخاطبان برنامه گفت:« من اس ام اس نمی فرستم و از ایمیل استفاده می کنم. اما دو دختر نوجوانم تلفن های هوشمند دارند و با دوستانشان پیامک رد و بدل می کنند.»


او در همین باره افزود:« من از گوشی هایی که داخلشان رکوردر داشته باشند، نمی توانم استفاده کنم. به همین دلیل بسیاری از تکنولوژی ها برای من تحریم هستند.»


کیمل با اشاره به جنجال های اخیر کلینتون طی درخواستی طنزآلود از اوباما آدرس جدید ایمیل کلینتون را خواست و اوباما با خنده این درخواست را رد کرد.


در ادامه جیمی کیمل از زندگی اوباما در کاخ سفید پرسید و او پاسخ داد:« راستش از آخرین باری که آشپزی کردم و یا رانندگی کردم مدت زمان زیادی می گذرد و از زمانی که وارد کاخ سفید شدم زندگیم دستخوش تغییرات زیادی شده است .»


هیلاری کلینتون سرانجام روز سه شنبه از استفاده از ایمیل شخصی اش برای انجام کارهای دوران وزارتش اظهار پشیمانی کرد.


او در توضیح اقدامش گفت: «من از ایمیل شخصی بعنوان راه حلی تسهیل کننده استفاده کردم؛ آنچه از سوی وزارت خارجه مجاز شناخته شده بود. فکر می کردم که کار با یک ایمیل راحت تر باشد تا با دو ایمیل؛ یکی برای کار و دیگری برای امور شخصی. اما با نگاه به گذشته، می بینم شاید بهتر بود از دو گوشی تلفن و دو نشانی ایمیل استفاده می کردم. در آن زمان چنین مساله ای برایم مطرح نبود.»


کلینتون این اظهارات را در حضور جمعی از خبرنگاران ایراد کرد و افزود بیشتر ایمیل‌های شخصی‌اش به وزارت خارجه آمریکا ارسال شده و در نتیجه همه آنها ثبت و ضبط شده‌اند.




تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن