تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804546337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی‌حرمتی کنید جایی در تیم ملی نخواهید داشت!/ سالی پرافتخار و پرتنش را پشت سر گذاشتیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اولتیماتوم رییس فدراسیون کاراته به ملی‌پوشان؛
بی‌حرمتی کنید جایی در تیم ملی نخواهید داشت!/ سالی پرافتخار و پرتنش را پشت سر گذاشتیم
سمندر گفت: به آن دسته از بازیکنانی که قصد بی حرمتی و ستیزه‌گری داشته باشند اولتیماتوم می‌دهم و قطعاً‌ آنها هیچ جایی در تیم ملی نخواهند داشت حتی اگر قرار باشد در مسابقات جهانی برای ما طلا بگیرند!
علی رضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: سال 93 از نظر فنی سالی پر بار بود به طوری که تعداد مدالهای جوانان امید در مسابقات آسیایی از 5 مدال به 13 مدال افزایش یافت، امسال نایب قهرمان مسابقات دانشجویان جهان شدیم، در دو دوره لیگهای جهانی به مقام قهرمانی دست یافتیم در بازیهای آسیایی 3 طلا و 2 برنز کسب کردیم، بین 116 کشور قهرمان کمیته تیمی جهان شدیم، کاتای تیمی بانوان ایران در اولین حضور خود در رقابت‌های جهانی صاحب گردن آویز برنز شد  و در مجموع  از بعد قهرمانی سال پر باری را پشت سر گذاشتیم که متأسفانه حاشیه‌های به وجود آمده در کاراته این قهرمانی‌ها و موفقیت‌ها را کم رنگ کرد.


رئیس فدراسیون کاراته ادامه داد: من به مدت 7 سال در این فدراسیون مسئولیت داشتم ولی امسال بیشترین حاشیه را در کاراته شاهد بودیم.


وی افزود: امسال علاوه بر کاراته کارها و ملی پوشان، مربیان هم ما را به چالش کشیدند این در حالی است که ما امسال بازیهای آسیایی را داشتیم و نیاز داشتیم آرامش داشته باشیم ولی همه دست به دست دادیم که  متأسفانه این حاشیه‌ها به وجود آید، با تمام این مشکلات توانستیم فدراسیون برتر بوده و در بخشهای مختلف حرفی برای گفتن داشته باشیم.


سمندر در ادامه صحبتهای خود تصریح کرد: امیدوارم سال جدید همه بیایند و بدانند که ما در کاراته با هیچ فردی دشمنی نداریم  و سعی‌مان خدمت به جامعه کاراته است.


** کمیته انظباطی داریم و اعضای آن هم مشخص هستند


وی افزود: فدراسیون کاراته کمیته انظباطی دارد و اعضای آن نیز مشخص هستند اما خودم به شخصه با کمیته انظباطی موافق نیستم و نمی‌خواهم به کسی فشاری وارد کنیم.



بی‌حرمتی کنید جایی در تیم ملی نخواهید داشت!/ سالی پرافتخار و پرتنش را پشت سر گذاشتیم



سمندر ادامه داد: امسال از نظر حاشیه‌سازی سالی استثنایی بود و قطعاً سال آینده چنین حواشی را نخواهیم داشت و به کادر فنی و ملی پوشان اجازه حاشیه‌سازی نخواهیم داد ضمن اینکه کادر فنی کنونی که در رأس آن آرین‌ خو حضور دارد کادری مجرب بوده و معتقدم سال 94 نتایج درخشانی برای کاراته رقم خواهد خورد.


وی خاطر نشان کرد: توصیه‌ی من به کادر فنی اخلاق مداری است تا کاراته‌ کاهای ما بتوانئد در کنار مسائل، فنی مسائل فرهنگی را مد نظر داشته باشند.


** اولتیماتوم رییس فدراسیون کاراته به ملی‌پوشان


وی تأکید کرد: به آن دسته از بازیکنانی که قصد بی حرمتی و ستیزه‌گری داشته باشند اولتیماتوم می‌دهم و قطعاً‌ آنها بدانند که هیچ جایی در تیم ملی نخواهند داشت حتی اگر قرار باشد در مسابقات جهانی برای ما طلا بگیرند.


** با آشوری مشکلی ندارم/ اختلاف سلیقه پیش می‌آید


سمندر در خصوص اختلاف‌های مطرح شده وی با آشوری دبیر فدراسیون کاراته اظهار داشت: این اختلافات صحت داشت ضمن اینکه شما در مسائل کاری می‌توانید با همکارتان اختلاف سلیقه داشته باشید اما در حال حاضر هیچ اختلافی با آشوری نداشته و در کنار هم برای موفقیت هر چه بیشتر کاراته تلاش می‌کنیم.


وی ادامه داد: خیلی‌ها دوست داشتند من و آشوری اختلاف داشته باشیم و از این اختلاف سوء استفاده کنند و همین مسئله نیز حاشیه‌های زیادی برای فدراسیون به وجود آورد اختلافات ما بر سر برخی مسائل درون اردویی بود و خدا می‌داند به آشوری اعقتاد دارم چرا که دلسوز کاراته بوده و همراه من است.



بی‌حرمتی کنید جایی در تیم ملی نخواهید داشت!/ سالی پرافتخار و پرتنش را پشت سر گذاشتیم



**مسئولان آسیایی و جهانی نمی‌توانند روی کاراته ایران حساب کنند


علیرضا سمندر در خصوص مسائل دیپلماسی بین‌المللی و کسب کرسی در کاراته آسیا وجهان خاطر نشان کرد: من سال 86 از فدراسیون کاراته رفتم و سال 91 دوباره به فدراسیون آمدم، طی این مدت 5 رئیس فدراسیون تغییر کرد، با این شرایط مسئولان آسیایی و جهانی چطور می‌توانند روی کاراته ایران حساب کنند؟! 


وی ادامه داد: من برای مسئولان ورزش ایران متأسفم که تهمت‌هایی که به مسئولان فدراسیونها زده می‌شود را موشکافی نمی‌کنند و کور کورانه و روی رابطه در مورد این مسائل نظر می‌دهند در حالی که اظهار نظر بدون بررسی از نظر شرعی درست نیست.


** عدم ثبات مدیریتی در کاراته ایران، مسئولان جهانی را بی اعتماد کرده است


رئیس فدراسیون کاراته افزود: با توجه به عدم ثبات مدیریتی در فدراسیون کاراته مسئولان آسیایی و جهانی این رشته  نمی‌توانند روی ما حساب کنند چرا که پس از تغییر ریاست کاراته ایران کرسی‌های بین‌المللی نیز متزلزل خواهد شد همانطور که پس از رفتن من از فدراسیون کاراته ایران و آمدن پناهی، وی نامه‌ای به آسیا زد و همان نامه سبب شد عضویت در هیئت رئیسه‌ی آسیا را از من بگیرند.


آقای پناهی! من دو سال و نیم است به فدراسیون آمده‌ام  و طی این مدت  هیچ نامه‌ای مبنی بر برداشتن شما به کنفدراسیون آسیا ارسال نکرده‌ام در حالی با یک نامه شما را از هیئت رئیسه‌ی آسیا بر می‌دارند اما چه دلیلی دارد که من این کار انجام دهم چرا که عضویت در هیئت رئیسه‌ی آسیا برای کاراته ایران است نه شخص پناهی و سمندر!


رئیس فدراسیون کاراته در خصوص سال 94 اظهار داشت: سال آینده مسابقات آسیایی و جهانی کاراته را در رده‌های سنی مختلف پیش رو داریم و تلاش می‌کنیم در این رقابت‌ها بهترین نتایج را بدست‌ بیاوریم.


وی ادامه داد: ما در سال جاری تعامل‌های خوبی را با بسیج و سپاه و دانشکده انتظامی و همچنین فدراسیون کارگری داشته‌ایم و تلاش می‌کنیم کاراته‌ را توسعه دهیم.


سمندر از برپایی اردوی مشترک در کشور آذربایجان خبر داد و اظهار داشت: کاراته آذربایجان از تیم ملی کاراته کشورمان برای حضور در اردوی مشترک دعوت کرده است و قرار شده تمامی هزینه‌های این سفر از سوی میزبان پرداخت شود، کاراته ایران به جایی رسیده است که آذربایجان که از کشورهای مطرح در کاراته مطرح می‌شود پیش از حضور در مسابقات اروپایی از ایران برای آمادگی بیشتر دعوت می‌کند.



بی‌حرمتی کنید جایی در تیم ملی نخواهید داشت!/ سالی پرافتخار و پرتنش را پشت سر گذاشتیم



** سالی پرافتخار و پرتنش را پشت سر گذاشتیم


رییس فدراسیون کاراته سال 93 را سالی پر افتخار و پر تنش برای کاراته ایران خواند و اظهار داشت: امسال بیشترین حاشیه ها را در کاراته ایران شاهد بودیم و علاوه بر برخی منتقدان بی انصاف، ملی پوشان و مربیان نیز کاراته را به حاشیه بردند و کاری کردند تا همه اهالی کاراته به جان هم بیافتند.


** جشن 50 سالگی کاراته ایران را اردیبهشت ماه برگزار می‌کنیم


 سمندر از بر پایی جشن 50 سالگی کاراته ایران خبر داد و گفت: اردیبهشت سال 94 جشن 50 سالگی کاراته ایران را برگزار می‌کنیم و طی آن  پیشکسوتان کاراته را گرد هم آوردیم و از آنها تجلیل می‌کنیم.


وی همچنین در خصوص وضعیت مالی فدراسیون کاراته گفت: بدهکاریم و 4 ماه است بودجه‌ای دریافت نکرده‌ایم البته نه تنها فدراسیون کاراته بلکه هیچ فدراسیونی طی این مدت پولی نگرفته چرا که وزارت ورزش و جوانان بودجه ندارد و امیدواریم پیش از آغاز سال جدید پولی به فدراسیون تزریق شود.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

نفرات برتر سوپر لیگ کاراته انتخاب شدند
تیم دانشگاه آزاد اسلامی در جام باشگاههای آسیا شركت خواهد کرد
ابوالحسنی، عضو هیات رئیسه فدراسیون كاراته شد
اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تيم ملی بزرگسالان اعلام شد
رتبه بندي مسابقات قهرماني کاراته كشور پسران بر اساس امتياز
برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبك کیو کوشین IKU
شاه محمدی: سوپر لیگ و لیگ برتر بانوان جمعه برگزار می شود




۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن