تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819545066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ونگر هنوز امیدوار است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ونگر هنوز امیدوار است
کد خبر: ۴۸۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰ - 14 March 2015


سرمربی آرسنال می گوید تیمش هنوز از لیگ قهرمانان اروپا حذف نشده است و امیدوار است موناکو را در بازی برگشت شکست دهد.


به گزارش ایسنا، آرسنال در بازی رفت در خانه برابر موناکو با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. در این دیدار جفری کوندوگبیا 38، دیمیتار برباتوف 53 و یانیک کاراسکو 94 برای موناکو گلزنی کردند و تنها گل آرسنال را نیز الکس اوکسلید چمبرلین در دقیقه 90 وارد دروازه موناکو کرد. با این نتیجه، توپچی‌ها کاری سخت برای دیدار برگشت در خانه موناکو و صعود به مرحله بعد پیش‌رو دارند.


آرسن ونگر درباره بازی برگشت با موناکو گفت: هنوز ما را حذف شده ندانید. ما هنوز در اروپا هستیم و به بازی برگشت امیدواریم. در بازی رفت عملکرد تیم بسیار ضعیف بود و با آرسنال همیشگی فاصله داشتیم و حالا تلاش می کنیم در بازی برگشت این موضوع را ثابت کنیم که همان آرسنال خوب و همیشگی هستیم.


ونگر فاش کرد که الکسیس نه تنها در زمین، بلکه در رختکن نیز تأثیر به سزایی داشته و او را به یاد شخصیت رایت می اندازد. رایت در سال 1998 به توپچی ها کمک کرد تا دبل را به دست آورده و خودش در این مسیر، رکورد گل زنی کلیف بستین را شکست. ونگر گفت: صد البته الکسیس بیش تر وقتش را با بازیکنان اسپانیایی می گذراند اما همه او را دوست دارند. او هر روز بسیار صمیمی و باروحیه است. با این شوق و انگیزه اش اندکی به رایت شبیه است. الکسیس از یان رایت آرام تر است اما این مشکلی نیست و او کارت نمی گیرد.


ونگر ادامه داد : او پویاست و هر دو کار را انجام می دهد، توپ را هم سریعا پس می گیرد. بنابراین انتقال ها از دفاع به حمله و از حمله به دفاع بسیار خوب هستند. او به این خاطر برای تیم اهمیت دارد.


ونگر، که انتظار دارد حداقل دو هفته دیگر چمبرلین را در اختیار نداشته باشد، گفت: بازی نکردن برای او سخت بود. اگر آخرین بازی فصل بود، بازی می کرد. الکسیس به نوعی استراحت زمستانه ای داشته که تمایلی به آن نداشت اما چاره‌ای نبود. فکر می کنم اکنون بازیابی کرده و تا پایان فصل آماده خواهد بود.


ونگر ادامه داد: در حال حاضر ما باید در چندین جام مختلف مسابقاتی را برگزار کنیم و پیروزی اخیر روحیه بسیاری را برای آرسنال در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا به وجود خواهد آورد. به نظر من مهمترین موفقیت برای تیم وقتی است که فوتبال سطح بالا و مناسبی را از خود به نمایش می گذارد و ما در دیدار با من یونایتد موفق به انجام این مهم شدیم. اما نکته مهم این بود که بدون استرس در این مسابقه حاضر شویم، چون آرسنال چندین دفعه در این ورزشگاه به مشکل برخورده بود و مهم بود که ما روحیه خود را حفظ کنیم. باید در این مسابقه رو به جلو بازی می کردیم و سعی می کردیم ضمن به نمایش گذاشتن یک فوتبال سرعتی، اجازه اثر گذاری و حمله را به حریف ندهیم و من فکر می کنم ما از عهده همه این کارها بر آمدیم.


برخی طرفداران باشگاه آرسنال پیش از بازی مقابل سوانسی دست به تظاهرات زده و به هیات مدیره این باشگاه به خاطر برآورده نکردن درخواست های ونگر در جذب بازیکنان پیشنهادی وی اعتراض کرده اند. بسیاری دیگر نیز بعد از آن که سوت پایان بازی روز شنبه کشیده شد، این مربی فرانسوی و بازیکنانش را با ناسزا بدرقه کردند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن