تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804404938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ونگر: هنوز فریاد یونایتدها را به خاطر دارم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ونگر: هنوز فریاد یونایتدها را به خاطر دارم
کد خبر: ۴۸۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳ - 08 March 2015


سرمربی آرسنال پیش از رویارویی تیمش با منچستریونایتد در جام حذفی اعتراف کرد هنوز هم فریادهای پیروزی بازیکنان حریف در سال 1999 را به خاطر دارد.


به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های منچستریونایتد و آرسنال از مرحله ششم جام حذفی فوتبال انگلیس فردا شب (دوشنبه) و از ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه اولدترافورد آغاز می‌شود.


آرسن ونگر عنوان کرد هنوز هم از شکست مقابل منچستریونایتد در دیدار تکراری نیمه نهایی جام حذفی در سال 1999 ناراحت است. در آن دیدار رایان گیگز پاس اشتباه پاتریک ویرا را ربود و با دریبل کردن تعدادی از بازیکنان آرسنال توپ را به طاق دروازه دیوید سیمن کوبید. پیروزی شیاطین سرخ در آن دیدار در حالی رخ داد که روی کین، کاپیتان یونایتدها نیز در آن دیدار اخراج شده بود. ونگر تاکید کرد پیروزی یونایتدها در آن دیدار چیزی در تاریخ فوتبال را برای همیشه تغییر داده است.


در همان سال بود که شیاطین سرخ موفق به فتح سه گانه شدند. آنها لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و لیگ برتر انگلیس را به ویترین افتخارهای باشگاه اضافه کردند. به همین دلیل ونگر تاکید دارد پیروزی منچستریونایتد در نیمه نهایی جام حذفی در سال 1999 مقابل آنها نقطه‌ای کلیدی در تاریخ یونایتدها بوده است.


رویارویی این دو تیم در همان سال در ورزشگاه خانگی آستون ویلا برگزار شد. روی کین اخراج شده بود و یک پنالتی هم در دقیقه‌های پایانی به سود آرسنال اعلام شد. پیش از زدن پنالتی‌ای که دنیس برگ‌کمپ پشت توپ ایستاده بود، بسیاری بر این باور بودند که آرسنال برنده آن دیدار خواهد بود اما آن پنالتی توسط پیتر اشمایکل دفع شد و در ادامه هم رایان گیگز، دروازه توپچی‌ها را با آن گل به یادماندنی گشود تا شیاطین سرخ راهی فینال شوند.


ونگر در مورد آن دیدار گفت: هنوز هم فریادهای پیروزی بازیکنان منچستریونایتد در آن دیدار را به خاطر دارم. به خاطر آن که 10 نفره شده بودند، برد در آن دیدار را باور نداشتند. اگر برگ‌کمپ آن پنالتی را تبدیل به گل می‌کرد، بازی تمام شده بود. به همین خاطر، وقتی یونایتدها موفق به کسب پیروزی شدند برایشان بیش از یک برد ساده بود. شکست در آن پیکار حساس برای ما از نظر روحی بسیار آسیب زننده بود و پیروزی آنها در روحیه‌شان تاثیر بسیار مثبتی داشت. پس از آن دیدار بود که برگ‌کمپ هیچ‌گاه برای زدن پنالتی تمایلی از خودش نشان نداد. فکر می‌کنم گلی که گیگز وارد دروازه ما کرد، تمام پیروزی‌های فصل یونایتدها را رقم زد. آنها با فاصله‌ بسیار کمی موفق به فتح لیگ برتر انگلیس شدند و مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا نیز با زدن گل در دقیقه‌های 91 و 93، جام را بالای سر بردند. سالی جادویی برای آنها بود. یک گل، سرنوشت همه چیز را عوض کرد.


پیروزی آرسنال در سال 2015 مقابل تیمی که لوییس فان خال در منچستریونایتد ساخته، درست پس از 16 سال از آن دیدار دراماتیک می‌تواند ونگر را به این باور برساند که با وجود انتقادهای فراوانی که از تیمش می‌شود، یک نتیجه عالی را گرفته و تیمش را در دفاع از عنوان قهرمانی در جام حذفی پیش ببرد.


شکست سه بر یک آرسنال مقابل موناکو در دیدار رفت لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر آرسنال و ونگر را در شرایط بدی قرار داده است. بسیاری از منتقدان بر این باور بودند که این تیم دیگر توانایی رقابت با تیم‌های بزرگ را ندارد و شکست مقابل موناکو، بار دیگر بر صحبت‌های منتقدان صحه گذاشت. ونگر دوست دارد تیمش در زمانی که یونایتدها نیز حال و روز خوبی ندارند، با کسب یک پیروزی خوب، بار دیگر توپچی‌ها را به دوران اوجشان بازگرداند.


وی در این‌ باره عنوان کرد: هنوز خیلی زود است که بخواهیم منچستریونایتد را تیمی ضعیف قلمداد کنیم. آنها در لیگ برتر انگلیس نمایش خوبی دارند و نمی‌توان آنها را تیم قدرتمندی ندانست. انتظار ندارم یونایتدها مقابل ما نقطه ضعفی از خودشان نشان دهند. می‌دانم اگر می‌خواهیم به مرحله بعد جام حذفی صعود کنیم، باید نمایشی قدرتمندانه داشته باشیم. آنها در 22 دیدار پیشین خود، تنها دو بار شکست خورده‌اند و آنقدرها هم که گفته می‌شود، تیم بدی نیستند. اگر تیمی می‌خواهد منچستریونایتد را شکست دهد، بدون شک باید نمایش خیلی خوبی داشته باشد. آنها در دوران فرگوسن و زمانی هم که شرایط خوبی نداشتند، موفق به فتح جام می‌شدند. البته فکر نمی‌کنم مربی دیگری بتواند کارهایی که فرگوسن در این تیم انجام داده را تکرار کند.


ونگر در ادامه اظهار داشت: در فوتبال امروزه باید در هر دیدار، نمایش کاملی ارائه کرد. کار ما این است که تیم‌مان را به سمتی ببریم که بتواند این کار را انجام دهد. اجازه بدهید روی عملکرد تیمی‌مان تمرکز کنیم. جام حذفی بدان معناست که یک تیم باید برای کسب پیروزی در یک دیدار، تمام انرژی‌اش را بگذارد زیرا در غیر این صورت از جام حذف خواهد شد. می‌دانیم که بازی در اولدترافورد، زمین اختصاصی منچستریونایتد برگزار می‌شود و آنها در این زمین با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کنند. ما نیز می‌توانیم با ارائه یک نمایش خوب، بازی را به شکلی که می‌خواهیم پیش ببریم. رویارویی با منچستریونایتد را نمی‌توانیم فقط به عنوان بازی بعدی آرسنال نگاه کنیم. دیدار با یونایتدها در یک چهارم نهایی جام حذفی است و همین موضوع موجب می‌شود ارزش این دیدار برای ما بسیار بالا برود. پیش از این، برای رسیدن به این مرحله جنگیده‌ایم و از حالا به بعد هم می‌جنگیم تا بتوانیم جایی برای خودمان در نیمه نهایی دست و پا کنیم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن