تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819544759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستایش خاص دکو از مسی و اسکولز |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ستایش خاص دکو از مسی و اسکولز
کد خبر: ۴۸۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۸ - 14 March 2015


ستاره سابق بارسلونا، لیونل مسی را بهتر از هر بازیکنی در جهان می‌داند. دکو، پل اسکولز را هم بهترین هافبک تاریخ فوتبال جهان دانست.


به گزارش ایسنا، دکو از بازیکنانی است که بازی در تیم‌های سرشناسی را تجربه کرده است. چلسی، پورتو و بارسلونا سه تیم سرشناس اروپایی هستند که این بازیکن برزیلی‌تبار بازی در آنها را تجربه کرده است.


دکوی بازنشسته مقایسه‌های جالبی درباره ستاره‌های کنونی و سابق فوتبال جهان دارد. این بازیکن برزیلی‌تبار که برای تیم ملی فوتبال پرتغال بازی کرد در مقایسه کریستیانو رونالدو با لیونل مسی گفت: مسی استعدادی خدایی و خارق‌العاده دارد و این باعث شد تا هر کار سختی برای او آسان شود. رونالدو هم استعداد بالایی دارد و کارهای استثنایی را در زمین انجام می‌دهد و همین باعث شده تا از شانس‌های کسب توپ طلا باشد اما من مسی را ترجیح می‌دهم.


دکو درباره این سوال که بهترین بازیکنی که در کنار او بازی کرده چه کسی بوده است، گفت: این سوال بسیار سختی است اما بر این باورم که جواب آن لیونل مسی است. درست است که رونالدینیو کارهای خیره‌کننده‌ای در بارسلونا انجام می‌داد اما از نظر من مسی بهترین است. مسی بهترین بازیکنی است تجربه بازی در کنار او را داشته‌ام.


ستاره سابق بارسلونا درباره این سوال که بازی در برابر چه بازیکنی برای او سخت بوده است، گفت: دیگو سیمئونه بازیکن بسیار جنگنده‌ای بود. او از سرسخت‌ترین بازیکنانی است که برابر آنها بازی کرده‌ام اما بر این باورم که پل اسکولز بهترین هافبک تاریخ فوتبال جهان است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن