تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820219053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد مهدی تارتار از عملکرد داوران/مشکل فوتبال ما قضاوت های سلیقه ای است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: انتقاد مهدی تارتار از عملکرد داوران/مشکل فوتبال ما قضاوت های سلیقه ای است
سرمربی تیم فوتبال صبا پس از شکست تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: مشکل فوتبال ما نوع قضاوت سلیقه ای داوران و سلیقه ای اجرا شدن قوانین داوری است.
آفتاب: مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان، اظهار کرد: امروز در مورد مسایل فنی بازی صحبتی ندارم و می خواهم از وضعیت داوری فوتبال ایران صحبت کنم و روی سخن من مستقیما به آقایان کفاشیان، تاج و عسکری است و می خواهم از آن ها سوال کنم ما باید چه کار کنیم که داوران، تیم ما را به دلیل این که در حاشیه امنیت جدول قرار دارد در مقابل تیم های پایین جدول قربانی نکنند؟

وی بیان کرد: لطفا به ما بگویند که اگر قرار است از ابتدای بازی ما را در مقابل حریفان بازنده اعلام کنند بهتر است که این همه هزینه نکنیم و وقت مان را هم تلف نکنیم و مقابل حریفان ظاهر نشویم. من نسبت به چیدمان داوری بحث دارم و اجازه دهید نگران تیم خودم باشم.

سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: بازهم می گویم که مشکل فوتبال ما نوع قضاوت سلیقه ای داوران و سلیقه ای اجرا شدن قوانین داوری در مسابقات فوتبال است. همه دیدند که چگونه به سود ما پنالتی اعلام کردند و چگونه به ضرر حریف پنالتی گرفته شد. درمورد این بازی فقط می توانم این حرف ها را بیان کنم و البته شاید عواقب خوبی برای من نداشته باشد.

وی ادامه داد: اما امیدوارم فوتبال ما که در آینده نزدیک به روزهای حساس خود نزدیک می شود و سقوط تیم ها و یا قهرمانی تیم ها و یا کسب سهمیه آسیا را رقم می زند، قربانی داوری و برعکس، امیدوارم زحمات داوران قربانی قضاوت های خود و این فوتبال نشود.






تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن