تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دامنه تنش آمریکا و روسیه به ویتنام رسید |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دامنه تنش آمریکا و روسیه به ویتنام رسید
وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه با انتشار بیانیه ای درخواست آمریکا از ویتنام برای عدم ارائه خدمات به هواپیماهای روسی را تقبیح کرد و ان را غیر منطقی خواند.
کد خبر: ۴۸۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴ - 13 March 2015


وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه با انتشار بیانیه ای درخواست آمریکا از ویتنام برای عدم ارائه خدمات به هواپیماهای روسی را تقبیح کرد و ان را غیر منطقی خواند.

به گزارش ایرنا، در ادامه بیانیه وزارت خارجه روسیه گفته شده است: اظهارات مقامهای آمریکایی در مورد اقدامات نیروی هوایی روسیه ازجمله استفاده از امکانات سوختگیری در شبه جزیره کامرون توسط هواپیماهای روسی و ادعای مبنی بر این که چنین اقداماتی منجر به تشدید تنش در منطقه می شود غیرمنطقی و حیرت آور است.

جن ساکی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه از ویتنام خواست استفاده بمب افکن های روسی قادر به حمل سلاح اتمی از امکانات پایگاه هوایی سابق آمریکا در شهر کامرون ویتنام را منع کند.

ژنرال وینسنت بروکس فرمانده نیروهای آمریکایی در منطقه اقیانوس آرام هم پرواز هواپیماهای روسی در این منطقه را اقدام تحریک آمیز خواند که امنیت و آرامش منطقه را بر هم می زند.

روسیه در این بیانیه خاطرنشان کرده است: شنیدن این گونه اظهارات از مقامهای کشوری که نیروهای مسلحش در چند پایگاه در خاور دور بطور دائم مستقر شده است و به افزایش حضور نظامی در این منطقه می پردازد، تعجب آور است.

در بیانیه آمده است: اقدامات نیروی هوایی روسیه و همکاری این کشور با شرکای خارجی ازجمله ویتنام در عرصه نظامی مطابق با معیارهای بین المللی و توافقنامه های دوجانبه انجام می گیرد و علیه هیچ کشوری نیست و امنیت منطقه خاور دور و اقیانوس آرام را تهدید نمی کند.

به گزارش رسانه های روسیه، وزارت دفاع ویتنام با صدور بیانیه ای درخواست آمریکا برای منع استفاده هواپیماهای روسی از امکانات پایگاه هوایی کامرون ویتنام را رد کرد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن