تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803696219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد شدید درخشان به تاج و حسن‌زاده


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس؛
انتقاد شدید درخشان به تاج و حسن‌زاده
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای کسب سه امتیاز نباید به مرگ کسی راضی باشیم و دست به هر کاری بزنیم.




به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، حمید درخشان پس از تمرین امروز پرسپولیس در رابطه با اتفاقات بازی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی خوبی انجام دادیم ولی شرایط بسیار بد بود. واقعا خجالت می‌کشم در مورد برخی اتفاقاتی که در جریان بازی با نفت مسجد سلیمان افتاد صحبت کنم. نباید برای کسب سه امتیاز راضی به مرگ شخصی باشیم. در حال حاضر به خاطر اتفاقی که برای گابریل افتاد دو عمل جراحی انجام دادیم.

وی افزود: بازیکن حریف با ضربه آرنج به صورت بازیکن ما می‌زند و علیرضا فغانی هم به راحتی می‌گوید سر به سر اتفاق افتاده و هیچ کارتی هم نمی‌دهد اما حالا دو جراحی روی سر بازیکن انجام شده چه کسی باید جوابگو باشد. آقای سازمان لیگ کجا هستی؟ دیدی چه بلایی به سر ما آوردند؟

درخشان با انتقاد از سازمان لیگ اظهار داشت: دائم سنگ و ترقه به زمین می‌انداختند. در دربی یک ترقه زدند هوادار ما را محروم کردند آیا عدالت این است؟! واقعا از شما تشکر می کنیم که اینقدر به ما کمک کردید!

وی در ادامه در رابطه با سکوت اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در قبال اتفاقات بازی دیروز عنوان کرد: در مورد سکوت این افراد من نباید پاسخگو باشم. اصلا اگر سکوت نکنند چه دردی از ما دوا می‌شود؟ بهترین بازیکن خود را برای بازی با النصر عربستان از دست دادیم. چیزی که دنبالش بودند اتفاق افتاد و سکوت هم نکنند دردی از ما دوا نمی‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاد اظهار داشت: ای کاش آنجا بودید و می‌دیدید چه اتفاقاتی می‌افتد. واقعا شرم دارم که بگویم چه رفتارهایی انجام شد. صحبتی با آن بازیکنی که آن ضربه را به گابریل زد دارم. آقای بازیکن؛ یک لحظه جای خودت را با گابریل عوض کن آیا این رفتاری که کردی جوانمردی بود. متاسفانه جوانمردی در فوتبال ما گم شده و برای کسب سه امتیاز هر کاری می‌کنیم. متاسفم که وضعیت فوتبال روز به روز افتضاح‌تر می‌شود.

درخشان در رابطه با وضعیت فعلی پرسپولیس عنوان کرد: شرایط ما خوب نیست. در 4 بازی گذشته خارج از خانه به میدان رفتیم و هیچ کس این وضعیت را درک نمی‌کند در نهایت هم می‌گویند نتیجه پرسپولیس به این شکل بوده است. این همه راه را طی می‌کنیم آن وقت این اتفاقات می‌افتد. علیرضا فغانی که داور این مسابقه بود وقتی این شرایط را می‌بیند نباید بازی را قطع کند. در صحنه گل اول به خاطر سنگی که به سمت بابک حاتمی پرتاب کردند او بازی را ول کرد. نگاه کنید به برخوردی که گابریل داشته است. او تا به الان دو عمل روی سرش انجام داده و هنوز هم دکتر می‌گوید ممکن است بینایی خود را از دست بدهد.

وی در رابطه با اینکه در کنفرانس یکی از خبرنگاران به او بی‌احترامی کرد خاطرنشان کرد: کسی توهین نکرد، یک نفر که خیلی ادعا داشت اعلام کرد پرسپولیس رده نهم بوده و برایشان سخت است که سه امتیاز را نگرفتند. من هم به او گفتم فراموش نکن با پرسپولیس بازی می کردید این تیم چه صدر جدول باشد و چه انتهای جدول کسب یک امتیاز از آن برای شما باعث افتخار است. آن هم یک امتیازی که به خاطرش بدترین توهین‌ها را کردید و بدترین رفتارها را انجام دادید ولی بدانید که در فوتبال برای کسب امتیاز نباید دست به هر کاری زد./فارس/110



۲۲/۱۲/۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن