تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820096013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست نمایندگان اقلیت‌ ها از صدا و سیما


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
درخواست نمایندگان اقلیت‌ ها از صدا و سیما




نمایندگان اقلیت های دینی در دیدار با رییس سازمان صدا و سیما پوشش اخبار اقلیت ها در اخبار داخلی و برون مرزی رسانه ملی را خواستار شدند.





خبرگزاری ایرنا: نمایندگان اقلیت های دینی در دیدار با رییس سازمان صدا و سیما پوشش اخبار اقلیت ها در اخبار داخلی و برون مرزی رسانه ملی را خواستار شدند.

محمد سرافراز در این دیدار خطاب به نمایندگان اقلیت های دینی گفت: ما باید شکرگزار این نعمت باشیم که اقلیت های دینی در مجلس شورای اسلامی دارای کرسی هستند، در حالی که این امکان، در همه کشورهای غربی و عربی وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایت های گروه تروریستی داعش و حمایت غرب و برخی اعراب از آن افزود: این گروه تروریستی که از کمک مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی برخوردار است هیچ تفاوتی میان ادیان قائل نیست.

نمایندگان اقلیت های دینی نیز در این دیدار با بیان دغدغه های رسانه ای خود گفتند: اگر مراسم و اخبار اقلیت های دینی پوشش داده شود دنیا خواهد دید که ما در کمال آرامش در کنار همه مردم ایران از هر قوم، نژاد و دینی زندگی می کنیم.

این نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کردند: ایران کشور ادیان توحیدی و ابراهیمی است و مردم در صلح و صمیمیت درکنار یکدیگر زندگی می کنند.

در دیدار امروز یوناتن بت کلیا نماینده مسیحیان آشوری، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان، کارن خانلری نماینده مسیحیان ارمنی شمال کشور، اسفندیار اختیاری کسنویه یزد نماینده زرتشتیان و روبرت بگلریان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب کشور حضور داشتند.






تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن