تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 29 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1830908843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاحبه اختصاصی با Christopher Jennewein


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: پرديس گيم: اول از همه خودتان را معرفی کنید و بگویید چطور بازی را طراحی کردید و ایده اصلی Hex Heroes چه بود؟ Christopher Jennewein: آقاي Mario Castañeda با مدارک علوم کامپیوتری و هنر بازی سازی و انیمیشن، رهبر هنری Hex Heroes است. مهم ترین کار او طراحی هنری بازی The Bridge است، ولی از سال 2008 در کار بازی سازی مستقل بوده. Chris Jennewein، مسئولیت قسمت اداری Prismatic را به عهده دارد و بیش از 6 سال است که در کار ساخت نرم افزار است. او مدارک علوم کامپیوتری و تولید بازی را داراست. این دو نفر با هم دیگر Prismatic را تشکیل می دهند و به عنوان نینتندو فن های حرفه ای، مشغول ساخت Hex Heroes، اولین بازی Prismatic، یک تجربه کاملا خاص هستند. ایده اصلی Hex Heroes این بود که تجربه حرفه ای یک بازی استراتژی را با دسترسی و همه پسند بودن بازی های Action-Adventure مخلوط کنیم تا یک بازی پارتی، برای همه درست کنیم. پرديس گيم:  کمی درمورد ایده بازی که متفاوت تر از ایده دیگر بازی های سبک party RTS در کنسول است توضیح دهید؟ Christopher Jennewein: قطعا WiiU یکی از اولین کنسول هایی است که پتانسیل زیادی برای ساخت RTS دارد. بیشتر بازی های RTS، مانند Warcraft یا Age of Empires، توسط PC Gamer ها که می توانند به شدت رقابت جو باشند بازی می شود. رقابت خیلی زیاد باعث شده که بازی کننده ها فقط از نوع هاردکور باشند. پس برای همین ما در حال ساخت یک بازی RTS برای کنسول ها که خیلی رقابتی نیست هستیم. ما فهمیدیم که بهترین روش برای اینکار این است که آن را یک بازی همه پسند کنیم و به همه اجازه دهیم که بیایند و بازی کنند. پرديس گيم:  میتوانید از دیگر بخش های بازی که بازیکنان قادر هستند ان را Hex Heroes بیابند مثالی بزنید؟ Christopher Jennewein: عنوان Hex Heroes از حالت تک نفره و چند نفره بدون اینترنت برای مود های Horde و Lair استفاده می کنند. همچنین گیمر ها می توانند به صورت آنلاین در مقابل همدیگر در بخش تکنفره به بازی بپردازند. با حمایت بیشتر شما، ما می توانیم مود های حتی بیشتری اضافه کنیم. هم اکنون بسیار به هدف خود که درست کردن مود Journey که بازی کنان با هم مبازه می کنند نزدیک شدیم. هدف در مود Journey این است که زود تر از دیگر بازیکنان از نقطه B به A بروید. در حالت چالش در بخش رقابتی بازی یک بازیکن با استفاده از گیم پد و دیگری با TV با هم مبارزه خواهند کرد.

پرديس گيم : موتور Unity چطور در روند توسعه بازی به شما کمک کرده است ؟ کمی درمورد قدرت سخت افزاری Wii U توضیح دهید؟ Christopher Jennewein: موتور یونیتی مزیت بزرگی برای بازیسازان مستقل است، چون که ساخت بازی هیچ وقت آسان تر نبوده!وقتی که یونیتی اعلام کرد که با نینتندو همکاری می کنند، ما بسیار هیجان زده بودیم که می توانیم اولین بازی بزرگ خود را برای Wii U بسازیم.یکی از موانع سد راه ما، در مورد تعداد دوربین هایی بود که استفاده می کردیم. ما تا 5 نفر را ساپورت می کنیم، پس هر بازیکن  باید دوربین مخصوص خودش را داشته باشید. این مسئله کمی فنی به نظر می رسد و گاهی باعث می شود سرعت بازی پایین بیایید. برای دسته Wii U هم نه تنها یک دوربین دیگر نیاز داریم، بلکه باید اطلاعات دوربین را از کنسول به دسته انتقال دهیم، پس اینجا هم ممکن است کمی تاخیر وجود داشته باشد. اما ما تا جایی که می توانیم تلاش می کنیم تا کدمان را بهینه تر کنیم و در نهایت بتوانیم به 60 فریم بر ثانیه ای که می خواهیم برسیم. پرديس گيم: Nintendo چگونه شما را در فرایند توسعه بازی یاری می دهد و چراشما به جای دیگر کنسول های Wii U را به عنوان اولین کنسول انتخاب کردید؟ Christopher Jennewein: هردو ما از طرفداران بزرگ Nintendo هستیم. ماریو در بازی Bridgeبه این کمپانی پیغامی داد, اما حالا هرکسی می تواند خود را یک توسعه دهنده برای کنسول Nintendo معرفی کند. ما هنوز چند ماه با عرضه بازی فاصله داریم, اما با Nintendo همکاری خواهیم کرد تا مطمئن شویم بازی تا جایی که امکان دارد برای بیشتر مناطق دنیا عرضه شود. کار و ارتباط با آنان به هر روشی آسان است و آنان بسیار خوشحال هستند که سازندگان indie خود را حمایت کنند. پرديس گيم: کمی درمورد گیم پلی و داستان بازی توضیح دهید؟ Christopher Jennewein: در Hex Heroes شما نقش یک فرمانده و کنترل 4 قهرمان را برعهده دارید. فرمانده با دیده RTS از بالا به بازیکنان نگاه می کند ولی کنترلی روی دیگر بازیکنان ندارد. ولی در عوض فرمانده باید دستورات لازم را به تیمش صادر کند تا بتوانند به هدف های بیشتری برسند. فرمانده میتواند ساختمان بسازد و قدرت بازیکنان را ارتقا دهد و بازیکنان روی نقشه می توانند منابع جمع آوری کنند و به دشمنان حمله کنند. ما حالت های مختلفی از یک داستان در بازی ایجاد کرده ایم. در حال حاضر ما داستانی به صورت lined up نداریم. ولی ما بر این باوریم که گیم پلی می تواند داستان ما را بازگو کند. بازی دارای ماموریت های خاصی از جمله نابود کردن استراحتگاه هیولاها و حفاظت از NPC ها را برای بازگشت به Town Hall دارا هست. ما مشکلات دنیای بازی را نشان خواهیم داد.

پرديس گيم: بازی دارای cameo هایی از دیگر بازی ها است آیا شما برنامه ای برای معرفی cameo های جدید از بازی های دیگر دارید؟ Christopher Jennewein: ما بسیار خوشحال هستیم که کاراکترهای دیگر بازی های مستقل در بازی ما حضور دارند. ولی در حال حاضر برنامه ای برای معرفی cameos های دیگر نداریم. ما بهترین کار خود را انجام می دهیم تا به طرفداران پاسخگو باشیم  و کاراکترهای مختلفی را ارائه دهیم. پرديس گيم: درمورد دعوت کسی مثل Grant Kirkhope به عنوان آهنگ ساز بازی چه نظری دارید؟ Christopher Jennewein: خش بزرگی از توسعه بازی های مستقل از طریق راه های ارتباطی و شبکه ها انجام می شود. چندتن از دوستان بازی ساز مستقل ما به استدیو ما یعنی Prismatic آقا Grant Kirkhope را معرفی کردند. ما از طرفداران بزرگ کارهای او هستیم و Mario نیز در همان مقه سعی کرد با او ارتباط برقرار کند. کار با Grant بسیار سرگرم کننده است و موزیک های او برای تجربه قسمتی از Hex Heroes بسیار ارزشمند خواهد بود. پرديس گيم:  آیا تفاوتی بین نسخه PC و Wii U به مانند قابلیت Off TV-play وجود دارد؟ Christopher Jennewein: عنوان Hex Heroes  از بسیاری از کنترلر ها تا جایی که موتور Unity به ما اجازه می دهد حمایت خواهد کرد. این بدین معنا است که ما Hex Heroes را برای کاهش تفاوت ها می سازیم. ولی ناچارا تفاوتی هایی بین نسخه PC و Wii U از جمله صفحه نمایش دوم در Wii U وجود خواهد داشت. برای مثال گفته شما یعنی Off-TV که یک تجربه متفاوتی را ایجاد می کند و فقط در بخش تکنفره قابل استفاده خواهد بود.ما در حال برسی تغییرات مختلف Hex Heroes برروی PC هستیم. برنامه نویسان ما توانسته اند به قابلیت 2 تکه شدن صفحه نمایش دست یابند، فرمانده یکی یک قسمت صفحه را کنترل می کند و قادر به استفاده از موس و کیبورد است، و بازیکن دیگر در نیمه دیگر صفحه باید از کنترلر استفاده کند. این کار ممکن است برای همه قابل انجام نباشد چرا که بسیاری از مردم به دو مانیتور در کامپیوتر خود دسترسی ندارند. در این مورد با این فکر را کرده ایم فرمانده با به اشتراک گذاری نیم دیگر صفحه به دو بازیکن دیگر اجازه بازی بدهد. متاسفانه این ورژن در کل قادر به حمایت از 3 بازیکن است. اما ما می خواهیم مطمئن شویم هر تنوعی مختلفی در بازی باعث سرگرم شدن شما از بازی می شود. پرديس گيم:  در آخر آیا صحبتی با خوانندگان ما در پردیس گیم دارید؟ Christopher Jennewein: ما در حال حاضر در حال آماده کردن بازی برای  Indie Game Festival و همایش GDC هستیم. بزودی هم ورژن alpha بازی برای کسانی که به بازی کمک کرده اند دردسترس قرار می گیرد، و بعد آن هم بزودی نسخه Beta بازی عرضه می شود. ما به چگونگی تکامل یافتن سبک بصری نگاه می کنیم.





2 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن