تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798500760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم مذاکرات هسته‌اي امين و دلسوز است اما نگرانم چون طرف مقابل از پشت خنجر مي‌زند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۰ب.ظ)
رهبر معظم انقلاب در ديدار نمايندگان مجلس خبرگان رهبري: تيم مذاکرات هسته‌اي امين و دلسوز است اما نگرانم چون طرف مقابل از پشت خنجر مي‌زند موج - آيت الله خامنه‌اي تاکيد کردند: تيم هسته اي که رئيس جمهور محترم انتخاب کرده انصافاً خوب، امين، مورد قبول و دلسوزند و در حال کار و تلاشند اما با وجود اين برادرانِ خوب، من نگرانم، چون طرف مقابل حيله گر و اهل خدعه و نيرنگ است و از پشت خنجر مي زند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (پنج شنبه) در ديدار رئيس و اعضاي مجلس خبرگان، تحقق «اسلام کامل» را خواست پروردگار متعال و هدف اصلي نظام جمهوري اسلامي خواندند و با اشاره به ضرورت ارائه اسلام ناب در مقابل تلاش مستکبران براي ترويج اسلام هراسي در ميان ملتها تأکيد کردند: در بررسي علل و راه حلهاي چالشهاي موجود، بايد از سطحي نگري پرهيز کرد و با ريشه يابي مسائل، به مديريت منطقي آنها پرداخت.
ايشان با اشاره به شخصيت، سوابق و خدمات آيت الله يزدي، انتخاب رئيس جديد خبرگان را انتخابي مناسب و بجا خواندند و خاطرنشان کردند: اين انتخابات، بسيار متين، و بدون حاشيه هاي رايج برگزار شد و مي تواند الگويي براي ديگر دستگاهها باشد.
رهبر انقلاب اسلامي با استناد به آيات متعدد قرآن مجيد توجه به همه ارکان و احکام دين را، مطالبه اسلام برشمردند و تأکيد کردند: در معارف اسلامي، چيزي به نام دين حداقلي نداريم و بايد تحقق همه اجزاء اسلام و تحقق کامل دين مبين را هدف قرار داد و در اين مسير تلاش و حرکتِ رو به پيشرفت انجام داد.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به ضرورت حفظ و تقويت همه ابعاد اسلام در «صورت و سيرت» آن افزودند: حفظ «سيرت اسلام» يعني در همه ظرفيتهايي که حرکت عمومي کشور، مردم و مسئولان را شکل مي دهد، اسلام، هدف و آرمان قرار گيرد و براي رسيدن به آن برنامه ريزي رو به کمال بشود و همه در اين مسير حرکت کنند.
ايشان قلدرهاي جهاني را معارض اصلي حرکت به سمت تحقق اسلام کامل برشمردند و افزودند: ترويج اسلام هراسي بوسيله دستگاههاي تبليغاتي و سياسي صهيونيستها، نشانه هراس آنها از نابودي منافع نامشروعشان است.
رهبر انقلاب با اشاره به برخي سخنان دشمنان نظام که مي گويند دنبال تغيير رفتار جمهوري اسلامي هستيم نه تغيير نظام، افزودند: تغيير رفتارِ نظام، يعني ملت ايران از لوازم حتمي حرکت به سمت تحقق آرمانهاي خود و اجراي اسلامِ کامل کوتاه بيايد و اين هدف، در واقع همان تغيير نظام و نابودي سيرتِ دين در حرکت عمومي نظام اسلامي است که اين بار، از اين طريق دنبال مي شود.
ايشان پرهيز از برخورد منفعلانه با پديده «اسلام هراسي» را کاملاً ضروري برشمردند و افزودند: اسلام هراسي در حقيقت ترجمه هراس و سراسيمگي زورگويان بين المللي از اسلام سياسي و اسلام حاضر در متن زندگي ملتهاست که ملت ايران با انقلاب اسلامي پرچمدار ايجاد، تثبيت و تقويت آن شده است.
حضرت آيت الله خامنه اي، تبديل اسلام هراسي از تهديد به فرصت را کاملاً ممکن دانستند و افزودند: تلاش بيوقفه براي ترساندن ملتها و جوانان از اسلام، اين پرسش را در کانون توجه افکار عمومي جهان قرار مي دهد که علت اين همه هجوم و حمله به اسلام چيست؟
رهبر انقلاب پاسخ صحيح به اين پرسش را از طريق ارائه اسلام ناب به ملتها، دربر دارنده برکات بي پايان برشمردند و افزودند: بايد همه توان خود را در اين راه بکار بگيريم.
ايشان در تبيين ويژگي هاي اسلام ناب، خاطرنشان کردند: طرح اسلام طرفدار مظلوم و ضد ظالم، جوانان را در هر جاي جهان، به ابتهاج و هيجان مي آورد و به آنان مي فهماند اسلام در حمايت از مظلومان و بي پناهان، برنامه عملي دارد.
حضرت آيت الله خامنه اي، اسلام طرفدار عقلانيت، ضد «قشري گري و تحجر» و ضد اوهام و خرافات را از ديگر ابعاد اسلام ناب برشمردند و افزودند: بايد اسلام متعهد در مقابل لاابالي گري، اسلام حاضر در متن زندگي مردم در مقابل اسلام سکولار، اسلام رحمت به ضعفا و اسلام جهاد با مستکبران را به جهان معرفي کنيم و از اين طريق، پروژه اسلام هراسي دشمنان را به فرصتي براي جلب توجه ملتها به اسلام ناب تبديل نماييم.
رهبر انقلاب در بخش ديگري از سخنانشان با اشاره به چالشهاي موجود ميان ايران و آمريکا و برخي کشورهاي اروپايي از جمله موضوع هسته اي، افزودند: بايد با پرهيز از سطحي نگري، چالشها و مشکلات موجود را ريشه يابي کرد و از اين طريق به راه حل منطقي دست يافت.
ايشان به عنوان يک مثال عيني، به صدمات ناشي از تحريم ها اشاره و خاطرنشان کردند: موشکافي دقيق، آشکار مي کند که علت آسيبهايي که بخاطر تحريم متحمل شده ايم، وابستگي کشور به نفت و اقتصاد دولتي و عدم حضور مردم در متن اقتصاد است.
رهبر انقلاب با طرح سئوالاتي مهم افزودند: آيا اگر اقتصاد کشور و زندگي ملت را به درآمد نفتي وابسته نمي کرديم و با پرهيز از ادامه اشتباه اوايل انقلاب مبني بر دولتي شدن همه مسائل، مردم را حقيقتاً وارد فعاليتهاي اقتصادي مي کرديم دشمن مي توانست با تحريم نفتي و تحريم دستگاههاي دولتي، اين آسيبها را وارد آورد؟
حضرت آيت الله خامنه اي تأکيد کردند: اگر مسائل را اينگونه ريشه يابي و علاج کنيم، مشکلات حل مي شود و نگاهمان به محبت دشمن نخواهد بود.
رهبر انقلاب با اشاره به کارآيي اين نگاه عميق و منطقي در مديريت چالشهاي آشکار و پنهان با زياده خواهان جهاني از جمله مسئله هسته اي افزودند: تيم هسته اي که رئيس جمهور محترم انتخاب کرده انصافاً خوب، امين، مورد قبول و دلسوزند و در حال کار و تلاشند اما با وجود اين برادرانِ خوب، من نگرانم، چون طرف مقابل حيله گر و اهل خدعه و نيرنگ است و از پشت خنجر مي زند.
ايشان با اشاره به يک اشتباه رايج مبني بر اينکه اشخاص قدرتمند، نيازي به حيله گري ندارند افزودند: برخي فکر مي کنند امريکا با اين قدرت سياسي، اقتصادي و نظامي، احتياجي به نيرنگ و موذيگري ندارد اما برخلاف اين تصور، امريکايي ها به حيله و فريب نياز فراواني دارند و الان هم همينگونه عمل مي کنند و اين واقعيت، ما را نگران مي کند.
رهبر انقلاب با تأکيد بر مراقبت از شگردهاي امريکايي خاطرنشان کردند: امريکايي ها هميشه در آستانه زمان تعيين شده براي پايان مذاکرات، لحن خود را سخت تر، تندتر و خشن تر مي کنند تا اهداف خود را محقق کنند که بايد مراقب اين حيله بود.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به سخنان سخيف و مشمئز کننده امريکايي ها در هفته ها و روزهاي اخير افزودند: يک دلقک صهيونيست در آنجا سخناني گفت، مقامات امريکايي هم براي اينکه خود را کنار بکشند مطالبي گفتند اما در همان مطالب، ايران را به حمايت از تروريسم متهم کردند که واقعاً حرف خنده آوري است.
ايشان خاطرنشان کردند: امريکايي ها و هم پيمانانشان در منطقه، خبيث ترين و جرارترين تروريستها يعني «داعش» و امثال آن را ايجاد کردند و همچنان آنها را حمايت مي کنند آن وقت اينگونه کارها را متوجه ملت ايران و نظام اسلامي مي سازند!
رهبر انقلاب حمايت صريح دولت امريکا از دولت جعلي صهيونيست ها را يادآوري کردند و افزودند: واشنگتن از دولتي که رسماً به اقدامات تروريستي معترف است به زشت ترين شکل ممکن حمايت مي کند و در عين حال جمهوري اسلامي را متهم مي سازد.
رهبر انقلاب نامه اخير سناتورهاي امريکايي را حاوي نشانه هاي متعدد فروپاشي اخلاق سياسي در نظام امريکا برشمردند و افزودند: همه کشورهاي جهان طبق مقررات پذيرفته شده بين المللي، پس از تغيير دولتهايشان نيز به تعهدات خود پايبندند اما سناتورهاي امريکايي رسماً اعلام مي کنند اگر اين دولت برود تعهدات او کأن لم يکن تلقي مي شود، آيا اين نهايت فروپاشي اخلاق سياسي و متلاشي شدن دروني نظام امريکا نيست؟
حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: مقامات جمهوري اسلامي کار خود را بلدند و مي دانند اگر هم به توافقي برسيم چگونه عمل کنيم که دولت امريکا بعدها نتواند زير آن بزند.
رهبر انقلاب همچنين با بزرگداشت ياد مرحوم آيت الله مهدوي کني او را عالمي عامل و داراي مجاهداتي تأثيرگذار خواندند و غفران و رحمت الهي را براي آن عالم فقيد مسئلت کردند.
پيش از سخنان رهبر انقلاب، آيت الله يزدي رئيس مجلس خبرگان رهبري گزارشي از برگزاري هفدهمين اجلاس مجلس خبرگان بيان کرد.
آيت الله يزدي، بررسي روند مذاکرات هسته اي و مسائل داخلي کشور، تاکيد بر لزوم تحقق عملي اقتصاد مقاومتي و پرهيز از شعار زدگي، ارائه گزارش از جايگاه اسلام در شرايط کنوني جهان و مسئله اسلام‌هراسي در غرب و نگراني از برخي مسايل فرهنگي را از جمله مهمترين محورهاي مباحث، نطق‌ها و مذاکرات اعضاي مجلس خبرگان در اجلاسيه اخير بيان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن