تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818912992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سند چشم‌انداز لرستان رونمايي مي‌شود/جامعه دانشگاهي ظرفيت بزرگي براي توسعه استان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۱۳ب.ظ)
استاندار لرستان: سند چشم‌انداز لرستان رونمايي مي‌شود/جامعه دانشگاهي ظرفيت بزرگي براي توسعه استان است موج - استاندار لرستان گفت: پس از تصويب سند چشم‌انداز لرستان در جلسه شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان، اوايل سال آينده از آن رونمايي به‌عمل مي‌آيد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جلسه شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان که در سالن جلسات استانداري برگزارشد، افزود: با توجه به‌اين‌که فقط يازده سال تا پايان برنامه‌ چشم‌انداز افق 1404 باقي‌ مانده است، در اين راستا از ابتداي سال 93 درصدد تدوين سند توسعه لرستان بوديم که خوشبختانه اين مهم محقق شد.
وي با بيان اين‌که از سال 94، برنامه پنجم توسعه به‌پايان رسيده و برنامه ششم توسعه آغاز مي‌شود، تصريح کرد: دستگاه‌هاي بخشي بايد در سال آينده و در بازه زماني‌اي که بعداً اعلام مي‌شود، دو برنامه‌ ميان‌مدت 5ساله خود را ارائه دهند تا ضميمه سند چشم ‌انداز استان شود.
استاندار لرستان عنوان کرد: يکي از چالش‌هاي اساسي استان اين است که با تغيير دولت‌ها، تمام برنامه‌هاي مديران گذشته تغيير کرده و استراتژي جديد و کاملاً متفاوتي در دستور کار قرار مي‌گيرد و علت اين امر ناشي از آن است که زيرساخت و محور توسعه تعريف نشده است که مديران آينده بر اساس آن، اقدامات مديران قبلي را پيگيري کرده وادامه دهند.
بازوند در پاسخ به اظهارات برخي از مديران مبني‌بر آرماني و بلندپروازانه بودن سند چشم‌انداز لرستان، خاطرنشان کرد: لرستان از قابليت‌ها و توانمندي فراواني براي دستيابي به توسعه برخوردار است، بنابراين بايد با خودباوري و اميد به آينده، اهدافي آرماني را درنظر گرفت و براي دستيابي به‌آن‌ها تلاش کرد.
وي گفت: جامعه دانشگاهي سرمايه بسيار بزرگي براي استان است به‌طوري‌که در حال حاضر فقط 100هزار دانشجو در استان مشغول به‌تحصيل هستند ولي آن‌طور که بايد از اين ظرفيت عظيم در راستاي توسعه استان استفاده نشده است که مي‎طلبد دانشگاهيان بيش از اين در عرصه پيشرفت و توسعه استان ورود پيدا کنند.
استاندار لرستان بيان کرد: پس از تصويب سند چشم‌انداز لرستان در جلسه شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان، اوايل سال آينده از آن رونمايي به‌عمل مي‌آيد.
وي در پايان خاطرنشان کرد: اميد است که سند چشم‌انداز لرستان که برگرفته از نقطه‌نظرات اساتيد و صاحب‌نظران در حوزه‌هاي مختلف است، نقشه‌راهي براي عملکرد مديران تا سال 1404 در راستاي دستيابي به رشد و توسعه لرستان باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن