تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798693778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واشنگتن پست: نامه کذایی باعث مشهور شدن یک جوان شد/ سناتورها در حسرت اینکه چرا جوانب را بررسی نکردند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: واشنگتن پست: نامه کذایی باعث مشهور شدن یک جوان شد/ سناتورها در حسرت اینکه چرا جوانب را بررسی نکردند
واشنگتن پست نوشت: نامه جمهوری خواهان به ایران هر نتیجه ای که داشته باشد، برای تام کاتن سناتور جوان پیروزی بزرگی برای شناخته شدنش بود.
به گزارش نامه نیوز ، پایگاه اینترنتی این روزنامه آمریکایی در مطلبی به قلم پل والدمن نوشت: اکنون تعداد زیادی از آمریکایی ها از جمله برخی از جمهوری خواهان معتقدند بازی ایران تام کاتن سناتور جمهوری خواه ایده وحشتناکی است. اعتقاد بر این است که چهل و شش سناتور جمهوری خواه دیگرکه نامه کاتن را برای دولت ایران امضا کردند، در اصل تلاش کردند در مذاکرات هسته ای ایران کارشکنی کنند و درباره عواقب و دیگر موضوعات مربوط به آن فکر نکرده بودند. آنها اکنون آرزو دارند، پیش از ارسال این نامه همه جوانب موضوع را بررسی می کردند. این اقدام جمهوری خواها ن نه تنها با انتقاد شدید کاخ سفید و لیبرال ها مواجه شد، بلکه تحلیلگران میانه رو و کارشناسان سیاست خارجی نیز معتقدند این اقدام آنها به تندروها و حتی برخی از محافظه کاران ایران که درباره توافق هسته ای نگران بودند، کمک کرده است. اکنون دموکرات های جنگ طلب راحت تر از گذشته می توانند با باراک اوباما برای حل این موضوع مهم همکاری کنند.

همه معتقدند این اقدام جمهوری خواهان یک شکست کامل است. اما خود تام کاتن می گوید« این نامه تاثیرات بسیاری دارد.»

شاید به این علت که اکنون نام تام کاتن بر لبان بسیاری است و به طور قطع از وی تقاضاهای بیشتری برای مصاحبه تلویزیونی می شود که حتی ممکن است بیشتر از چیزی باشد که وی آرزوی آن را داشته است. علاوه بر این، کاتن نشان داد که یک سناتور که فقط چند ماه روی کار آمده است، می تواند با اندک ابتکارعمل و خلاقیتی به کارهای مهم دست بزند. هر چقدر انتقادها از وی بیشتر باشد، وی از نظر تی پارتی قهرمان تر جلوه خواهد کرد.

باید خاطرنشان کرد که در ایالت آرکانزاس لایحه ای ارائه شده است که بر اساس آن کاتن می تواند در سال 2020 هم برای عضویت در سنا نامزد شود و هم انتخابات ریاست جمهوری.

این روزنامه در ادامه با اشاره به پیشینه کاتن و موضع گیری هایش در موضوعات مختلف نوشت، در رقابت های انتخابات 2014 وی به رای دهندگان گفت دولت اسلامی با گروه های قاچاق مواد مخدر در مکزیک همکاری دارد و به زودی به آرکانزاس حمله خواهد کرد. در واقع وی موضع گیری های جنون امیزی در مسائل مختلف دارد. اکنون به نظر می رسد کاتن آماده است تا به جیم دمینت -سناتور از ایالت کارولینای جنوبی-دیگری تبدیل شود. دمینت در دوره حضورش در کنگره رهبر جناح راست جمهوری خواهان شد و اغلب تلاش می کرد رهبری حزبش را کم رنگ کند و حتی گاهی به طور مستقیم با آن مخالفت می کرد. به عنوان مثال وی از تلاش های تی پارتی برای شکست دادن هم حزبی هایش در رقابت های اولیه انتخاباتی حمایت کرد. زمانی که وی کنگره را ترک کرد، رئیس بنیاد هریتیج شد و خیلی زود آن جا را مکانی برای تندروها کرد.

مایکل بچمن سناتور جمهوری خواه معتقد است حتی اگر کاتن بخواهد از رویه دمینت پیروی کند، آغاز خوبی نداشته است. همیشه فضای مناسبی برای سیاستمداران وجود دارد تا اعتقادات خود را مطرح کنند، اما اگر قصد داشته باشند دیدگاه خود را مطرح کنند باید تاثیرگذاری واقعی نیز داشته باشند. کاتن از طریق نامه به دولت ایران توانست اکثر همکارانش را با مسیر اشتباهی که انتخاب کرده بود، همراه سازد و به عبارت دیگر در این ماموریت پیروز شد هرچند این ماموریت شکست بزرگی برای جمهوری خواهان بود. این احتمال که وی بخواهد این مسیر را ادامه دهد و این که حتی سناتورهای دیگر جمهوری خواه نیز بخواهند این رویه را ادامه دهند، شگفت آور نخواهد بود.



منبع: واحد مرکزی خبر


۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن