تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819839498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واشنگتن پست: نامه ۴۷ سناتور جمهوریخواه به ایران غیرمسئولانه بود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: واشنگتن پست: نامه ۴۷ سناتور جمهوریخواه به ایران غیرمسئولانه بود
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در مطلبی نامه ۴۷ سناتور جمهوریخواه به ایران را خطرناک و غیرمسئولانه توصیف کرد.
به‌گزارش نامه نیوز، «دیوید ایگناتیوس» ستون نویس روزنامه واشنگتن پست با غیرمسئولانه توصیف‌کردن نامه سرگشاده 47 سناتور جمهوریخواه آمریکا به ایران، گفت که این اقدام خطرناک بود و از طرفی توانایی های «باراک اوباما» رئیس جمهوری این کشور را زیر سوال برده است.

ایگناتیوس با اشاره به بخشی از نامه 47 سناتور جمهوریخواه آمریکا به ایران مبنی بر این که رئیس جمهوری آینده می تواند توافق غرب با ایران را باطل کند و کنگره آمریکا نیز در هر زمانی این اختیار را دارد که این توافق نامه را اصلاح کند، بیان می کند که توافق نامه ایران و غرب چندان پایدار نیست.

ستون نویس روزنامه واشنگتن پست اضافه می کند که نامه سناتورهای جمهوریخواه به ایران در واقع در راستای عملکرد «جان بینر» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا است، زیرا وی با دعوت از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل برای سخنرانی در کنگره آمریکا تلاش کرد تا اوباما را تحقیر کند و به نظر می رسد که این موضوع یکی از اهداف ارسال این نامه باشد.

روز دوشنبه 47 سناتور جمهوری‌خواه طی نامه‌ای سرگشاده به رهبران ایران اعلام کرده‌اند: هرگونه توافق هسته‌ای با ایران پس از پایان دوره ریاست جمهوری باراک اوباما معتبر نخواهد بود.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به نامه اخیر 47 سناتور آمریکایی گفت به اعتقاد ما این نامه هیچ ارزش حقوقی ندارد و صرفاً یک ترفند تبلیغاتی است. جالب تر اینکه در حالی که مذاکرات هنوز به نتیجه نرسیده و توافقی حاصل نشده، گروه های فشار در آمریکا آن چنان نگران شده اند که با توسل به شیوه های غیرمتعارف بیش از هر چیز نشان می دهند که همانند نتانیاهو با هر نوع توافقی مخالفند.




منبع: تسنیم


۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن