تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819199644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور استاندار اصفهان صورت گرفت افتتاح چندین پروژه عمرانی خدماتی در شهر هرند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور استاندار اصفهان صورت گرفت
افتتاح چندین پروژه عمرانی خدماتی در شهر هرند
چندین پروژهٔ عمرانی و خدماتی با حضور استاندار اصفهان در شهر هرند، افتتاح و به بهره‌برداری رسید و چند پروژه عمرانی نیز کلنگ‌زنی شد.

خبرگزاری فارس: افتتاح چندین پروژه عمرانی خدماتی در شهر هرند



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگر پور در سفر به شهر هرند از توابع شهرستان اصفهان، با رونمایی از یادمان شهدای گمنام این شهر، نسبت به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کرد. در ادامهٔ سفر استاندار اصفهان به این شهر، ساختمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرهرند با زیربنای 550 متر و اعتباری بالغ‌بر 4 میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری رسید.
همچنین باند دوم محور هرند به کوهپایه به طول 5/14 کیلومتر بااعتباری بالغ‌بر 35 میلیارد ریال به دست استاندار کلنگ‌زنی شد. کلنگ‌زنی آموزشگاه خیر‌ساز ابتدایی 6 کلاسهٔ کبوتران حرم رضوی در شهر هرند به یادبود 5 عضو خانواده ناظمی که طی حادثه تصادف از بازگشت از حرم امام رضا (ع) به دیار حق شتافتند با پیش‌بینی هزینه‌ای بالغ‌بر 6 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های بود که با حضور استاندار اصفهان در شهر هرند صورت گرفت. گفتنی است در این سفر عملیات اجرایی بلوار جوان و پارک بزرگ ارشاد این شهر نیز آغاز شد.
همچنین بلوار میرداماد و شیخ بهایی، و فاز دوم بوستان شقایق و ملت و اصلاح هندسی معابر از دیگر پروژه‌هایی بود که بهره‌برداری از آن آغاز شد.
استاندار اصفهان با سفر به شهر اژیه در میان استقبال مردم این شهر در محل گلستان شهدای این شهر حضور یافت و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان گران‌قدر، در جمع حاضرین به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
زرگر پور با اشاره به مشکلات این منطقه گفت: امیدواریم با رفع مشکلات شرایطی ایجاد شود که در شأن مردم و شهدای این شهر باشد.
وی با قدردانی از صبر و تلاش مردم این منطقه گفت: مشکل آب از مشکلات اساسی است که بیشتر وقت مدیریت ارشد استان برای حل این مشکل صرف می‌شود.
وی ابراز امیدواری نمود که با دعای خیر مردم و تفضلات الهی و تدبیر مدیران مشکلات آبی استان حل شود تا مدیریت استان بتواند به دیگر مسائل نیز بپردازد.
کشاورزان این شهر نیز با استقبال از بالاترین مقام اجرایی استان اصفهان، مشکلات و کمبودهای ناشی از خشک‌سالی اخیر را به سمع و نظر استاندار اصفهان رساندند و خواهان برطرف شدن این مشکلات شدند. انتهای پیام/2301/ش

93/12/21 - 11:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن