تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802409903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اسلامشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اسلامشهر خبرگزاری پانا :آخرین جلسه کمیته برنامه ریزی اسلامشهر در سال 93 با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۱ اسفند ساعت 06:49

خبرگزاری پانا+فرماندار +اسلامشهر

    به گزارش خبرنگارپانا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، امیراله حقیقی در سخنانی در این جلسه اظهار کرد: در 11 ماهه نخست امسال 71 درصد اعتبارات شهرستان اختصاص یافته و پیش بینی ما این است تا پایان سال مالی بیش از 90 درصد اعتبارات شهرستان اختصاص یابد.
وی افزود: دولت تدبیر و امید علی رغم محدودیت هایی که در زمینه کاهش درآمدهای نفتی و مشکلات اقتصادی که تحریم ها برای کشور ایجاد کرد، مواجه بود، بخوبی توانست ضمن تامین هزینه های جاری، بخش قابل توجهی از ردیف های اعتباری پیش بینی شده در بودجه کشور را برای تکمیل پروژه های عمرانی تامین کند.
وی با بیان اینکه پروژه هایی همچون مترو، فاضلاب شهری و ورزشگاه 5 هزار نفری جزء پروژه های ملی شهرستان بشمار می رود، افزود: با اختصاص دو میلیارد تومان به ورزشگاه 5 هزار نفری ضیاءآباد، تا خردادماه سال آینده شاهد بهره برداری از زمین چمن و پیست دو ومیدانی این ورزشگاه خواهیم بود.
حقیقی همچنین با اشاره به اینکه برای 17 پروژه شهرستان هیچ اعتباری در در 11 ماهه سال جاری اختصاص نیافت، تصریح کرد: پیگیری های لازم برای اختصاص اعتبار برای این پروژه ها صورت گرفته و تا پایان سال جاری تخصیص داده خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه بیش از پیش مسئولان ذیربط استانی به تکمیل کمربندی جنوبی شهرستان که از بزرگ راه آزادگان آغاز و به رباط کریم منتهی می شود و تکمیل پروژه فاضلاب شهری که در بهبود شاخص های سلامت و بهداشت مردم اثرگذار است، تاکید کرد و گفت: شهرداری اسلامشهر نیز مطالعات مربوط به احداث تقاطع غیر هم سطح در میدان نماز را آغاز کرده که اجرای این پروژه نیز در صورت اختصاص اعتبارات ملی و استانی می تواند مشکلات ترافیکی شهرستان را کاهش دهد.
فرماندار اسلامشهر همچنین با بیان اینکه کم آبی یکی از چالش های مهم کشور بویژه استان تهران در سال آینده خواهد بود، بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه صرفه جویی در مصرف آب در بین ادارات و اقشار مختلف مردم همچنین استفاده از روش های نوین آبیاری در بخش کشاورزی تاکید کرد.
شایان ذکر است ،در ادامه این جلسه مسئولان ادارات و روسای دستگاه های اجرائی گزارشی از میزان اعتبارات اختصاص یافته و پیشرفت های انجام شده در زمینه تکمیل پروژه های عمرانی در دست احداث در سطح بخش ها وروستاهای شهرستان عنوان کردند.
ر













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن