تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820226860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمانان قرآنی از جایگاه بالایی برخوردارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرابی: قهرمانان قرآنی از جایگاه بالایی برخوردارند خبرگزاری پانا: قائم مقام شورای عالی قرآن خواستار توجه به شان، جایگاه و منزلت قرآن از سوی متسابقین و بهره مندی از تجربه آنها به عنوان پیشکسوت قرآنی شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۰ اسفند ساعت 15:48

خبرگزاری پانا+

سید علی سرابی روز چهارشنبه20 اسفند در گردهمایی هشتمین دوره ،آموزش ، ارزیابی و انتخاب قاریان و حافظان ممتاز کشور گفت:نحوه انتخاب نفرات ممتاز و نمایندگان ایران درمسابقات بین المللی همیشه با چالش هایی مواجه بوده است ، اگر چه برخی از مسابقات به دلیل متقن بودن سیستم داوری و برگزاری برای شرکت کندگان مطلوب تر است.

وی گفت: معمولا باید افرادی به مسابقات بین المللی اعزام شوند که بتوانند در مسابقات بین المللی رتبه بالایی بدست آورند و سیاست جمهوری اسلامی در این مورد تبلیغی است.

سرابی متذکر شد:افرادی که برای مسابقات بین المللی انتخاب شده اند، دارای رتبه های بالای کشوری هستند و از چند سال گذشته معدل حضور متسابقین ما، معدل خوبی بوده است.

وی به آسیب شناسی در این مورد پرداخت و افزود: راهکارهایی برای انتخاب بهتر و توسعه دایره امکان انتخاب متسابقین برای سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

سرابی بهره گیری از تجربیات متسابقین پیشکسوت قرآنی برای استفاده از ظرفیت قرآنی را مورد تاکید قرار داد: باید از تجربه و ابتکارات متسابقین که در مسابقات بین المللی قرآن مقام کسب کرده اند به عنوان پیشکسوت استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: قهرمانان قرآنی از جایگاه و شان بالایی در جامعه برخوردارند و کار آنها در نظام فرهنگی، راهبردی است و این موضوع مسئولیت ما را نسبت به جایگاه شان حساس تر می کند.

سرابی رهنمودهای قرآنی مقام معظم رهبری را در این خصوص یادآور شد و افزود: در منظومه تمدن اسلامی، باید کار کرد و نقش آفرینی خود را بازشناخت تا بتوانیم الگویی برای جها ن معاصر ارائه کنیم .

وی متذکر شد: باید از باب امر به معروف داور به متسابق، متسابق به حافظ و ... این موضوع را گوشزد کند،که امروز به برکت وجود مقام معظم رهبری که در ترویج فرهنگ قرآنی، نقش آفرینی می کند، جامعه قرآنی الگو قرار گرفته است و به این خاطر حساسیت های زیادی درجامعه وجود دارد.

این مقام قرآنی در پایان خواستار توجه به جایگاه و شان متسابقین در مسابقات داخلی و بین المللی از سوی شرکت کنندگان در این مسابقات شد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن