تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819520009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از خستگی تراکتورسازی باید استفاده کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


کاظمی؛
از خستگی تراکتورسازی باید استفاده کنیم
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: ما با توجه به اینکه تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باید از خستگی آنها استفاده کنیم.




به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی تیم قابلی است که از لحاظ پتانسیل بسیار قدرتمند در مسابقات ظاهر می‌شود اما ما فردا یک نقطه مثبت داریم و ‌آن هم خستگی این تیم است و این خستگی باعث می‌شود تا ما به سمت پیروزی برویم.

وی ادامه داد: ما باید امتیاز کامل بازی را بگیریم البته نگاه نمی‌کنیم که تیم شانزدهم جدول هستیم بلکه به این نگاه می‌کنیم که از امروز باید با 6 تیمی که در پایین جدول حضور دارند رقابت دهیم، خوشبختانه راه‌آهن پتانسیل نیروی فیزیکی خوبی دارد و با مدیریت علیرضا رحیمی هم می‌توانیم به ‌آینده امیدوار باشیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: باید با داشته‌هایمان بسازیم ما 15، 16 بازیکن داریم که 11 نفرشان مدافع هستند و 2 نفر مهاجم و حالا باید در تیم بالانس به وجود بیاوریم و در این مقطع دلگرمی من این است که بازیکنان با جان و دل تمرین می‌کنند.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه در این زمان ریسک کرده که هدایت این تیم را بر عهده گرفته، یادآور شد: من به این مسئله نگاه نمی‌کنم که تاکنون یک برد و یک باخت داشته‌ایم شکست‌های راه‌آهن را بر گردن می‌گیرم زیرا تیم را از هم اکنون بر عهده گرفتم. در 20 روز نمی‌توان کار تاکتیکی انجام داد و امیدوارم در آینده از فوتبال راه‌آهن لذت ببرید.

وی یادآور شد: من در زمان گذشته وقتی در بانک ملی حضور داشتم تمرینات راه‌آهن را نگاه می‌‌کردم و لذت می‌بردم من همان شخص هستم و اعتباری ندارم، دلم می‌خواهد به راه‌آهن کمک کنم و امیدواریم که بتوانیم در ادامه نتیجه لازم را بگیریم.

کاظمی در خصوص محرومان و مصدومان تیم‌اش تأکید کرد: ما بهادار عبدی را به علت محرومیت در اختیار نداریم و امیر عابدزاده و میلاد محمدی در خدمت تیم ملی امید هستند./فارس/110



۲۰/۱۲/۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن