تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820201117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزيابي فني انتقال خون زنجان انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۱۰ق.ظ)
ارزيابي فني انتقال خون زنجان انجام شد معاون تضمين كيفيت و كنترل كيفي سازمان انتقال خون و نماينده كمپاني SK كره جنوبي اسفند 93 از واحدهاي فني انتقال خون زنجان بازديد كردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، دکتر سيامک اسدي؛ مدير کل انتقال خون زنجان با بيان اينکه تکميل تجهيزات و استاندارد سازي واحد هاي فني انتقال خون زنجان از دو سال پيش آغاز شده، گفت: اين بازرسي ها با هدف انتقال دانش و تجربه، ارتقاي كيفيت و ارسال پلاسماي مازاد براي توليد داروهاي مشتق از پلاسما انجام مي شود. بازرسان كره اي از واحدهاي فني اعم از آزمايشگاه، کنترل کيفي، بخش توليد فرآورده، واحد اهداکنندگان، واحد تضمين کيفيت، انبار، سردخانه و ... بازديد كرده و عملكرد انتقال خون زنجان را بدون ايراد و منطبق با استانداردهاي علمي ارزيابي كردند.
در پايان دکتر اميني از اقدامات اصلاحي انجام گرفته تقدير كرد و خواستار حفظ دستاوردها شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن