تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819513530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 400 ميليارد ريال براي اجراي پروژه‌هاي راه و شهرسازي شوش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۳۵ق.ظ)
اختصاص 400 ميليارد ريال براي اجراي پروژه‌هاي راه و شهرسازي شوش مديرکل راه و شهرسازي خوزستان از اختصاص مبلغ 400 ميليارد ريال جهت اجراي پروژه‌هاي راه و شهرسازي به شهرستان شوش خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، منوچهر رحماني، مديرکل راه و شهرسازي خوزستان اظهار کرد: با توجه به اينکه شهرستان شوش در شمال خوزستان داراي ظرفيت‌هاي خوبي در زمينه‌هاي کشاورزي، زيارتي و گردشگري است در يک برنامه چهارساله در حدود 100 کيلومتر راه و پنج دستگاه پل جديد به ارزش 400 ميليارد ريال در شوش انجام خواهد شد.
وي در تشريح برنامه چهارساله تصريح کرد: اين مبلغ در جهت اجراي پروژه بهسازي و روکش آسفالت زبيد دبات و خليفه حيدر، بهسازي و روکش آسفالت مزعل ضمدي ـ چنانه، بهسازي و روکش آسفالت محور هويش، بهسازي و روکش آسفالت شهر حر، احداث تقاطع غيرهمسطح پل نظام مافي، پيگيري احداث راهدارخانه بخش فتح المبين، بهسازي و مرمت راه‌هاي بخش فتح‌المبين، تعريض پل ناجيان و طرح مطالعاتي پل منطقه خسرج اختصاص داده شده است.
مديرکل راه و شهرسازي خوزستان تصريح کرد: همچنين احداث زيرگذر شهر الوان، روشنايي و گاردريل جاده شوش به دزفول، بهسازي و آسفالت جاده‌هاي روستايي، تصويب طرح تفصيلي شهر شوش، احداث پل خرپايي روستاي مالک اشتر، عمليات آسفالت ابوالقيفه به گطش، لکه‌گيري و بهسازي محور دستغيب به قدمگاه شچاخ، پيگيري ارتقاي درجه راه‌هاي روستاي شوش به فرعي و اصلي، پيگيري و تأمين اعتبار و ادامه عمليات اجرايي بيمارستان 164 تختخوابي الغدير شوش از ديگر برنامه‌هاي در نظر گرفته شده است.
رحماني اضافه کرد: روکش آسفالت کنردوميدان ابوذر تا بيمارستان رفت‌وبرگشت، دادن مجوز براي برداشتن پل ورودي شهر شوش پس از اخذ موافقت وزارت راه و تأمين اعتبار توسط شهرداري شوش، اصلاح دوربرگردان‌هاي محور شوش به اهواز، تکميل جاده مرادهادي، ساخت پل شناور سن بهادل، ساماندهي رمپ‌هاي ورودي و خروجي شوش به دزفول، تقاطع غيرهمسطح محور آهودشت بر روي خط راه‌آهن، بهسازي محور چنانه به بستان، ساخت ترمينال شوش و ساماندهي حاشيه شهر شوش (وهب) از ديگر مواردي است که هزينه خواهد شد.
وي با اشاره به بافت فرسوده شهري شوش اعلام کرد: بيش از 10 درصد از شهر شوش داراي بافت فرسوده بوده که در اين خصوص تسهيلات خوبي جهت بهسازي بافت‌هاي فرسوده در نظر گرفته شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن