تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819118743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فکری: باید نفت را شکست دهیم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فکری: باید نفت را شکست دهیم
کد خبر: ۴۸۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳ - 11 March 2015


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمود فکری درباره دیدار قبل تیم استقلال در رقابتهای لیگ برتر فوتبال مقابل نفت مسجد سلیمان که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید، گفت: بازی نسبتا خوبی بود و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را بگیریم و شرایط خوب‌مان را در جدول حفظ بکنیم. هم اکنون نیز بچه‌ها آمادگی خوبی برخوردار هستند و هر چند دو یا سه بازیکن تاثیر گذار خود را نداریم و ان شاءالله بازی خوبی را ارائه خواهیم کرد.


وی درباره غیبت سه بازیکن استقلال در مصاف با نفت تهران اضافه کرد: البته به نبود کرار عادت کرده‌ایم اما نبود امید ابراهیمی و میلاد فخرالدینی را امیدواریم با بازی خوب جانشین‌های‌شان حل کنیم و مشکلی برای تیم ما پیش نیاید و با عملکرد خوب خود نبود اینها را جبران کند. نفت تیم خوب و جوانی است اما ما هم امیدواریم بتوانیم برنده از این بازی خارج شویم.


مربی استقلال درباره کمتر شدن حضور هوداران در استادیوم‌ها بیان کرد: متاسفانه در تهران تماشاگران بسیار کم شده‌اند و این موضوع در همه بازی‌ها دیده می‌شود. هزینه بالا و تهیه سخت بلیت‌ها برای هواداران فوتبال که اغلب قشر پایین جامعه هستند و از خانواده خود ارتزاق می‌کنند بسیار سخت است و معتقدم یکی از عوامل اصلی کاهش استقبال از بازی‌ها است.


فکری درباره عملکرد بازیکنان جدید استقلال تصریح کرد: بازیکنان جدید بسیار خوب هستند و عملکرد خوبی دارند. جا دارد از آنها تشکر کنم که به تیم ما کمک کردند.


وی درباره مشکلات مالی استقلال اضافه کرد: استقلال همواره مشکلات مالی داشته است و خود ما با این موضوع غریبه نیستیم. اما امسال با توجه به مشکلات پیش آمده با اسپانسر مقداری مشکلات بیشتر شده است اما ما امیدواریم زودتر این قضیه برطرف بشود تا بازیکنان اذیت نشوند. ما الان با یک امتیاز اختلاف سوم هستیم و مطمئنا در روزهای آخر همین تک امتیاز ها قهرمان را مشخص می کنند. بنا بر این معتقدم تیمی که مشکلات کمتری داشته باشد در روز آخر می‌تواند گام آخر را محکم بردارد. مسئولان باید بیشتر به فکر باشند و مشکلات را برطرف کنند. اگر بتوانند بخش اعظمی از مطالبات بازیکنان را تا پایان فصل پرداخت کنند نیز بسیار خوب است و می‌تواند کمک حال استقلال باشد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن