تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802740358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه‌عملیات‌ارتش‌سوریه‌و‌تلفات‌سنگین‌تروریست‌ها |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ادامه‌عملیات‌ارتش‌سوریه‌و‌تلفات‌سنگین‌تروریست‌ها
ارتش سوریه در ادامه عملیات پاکسازی مناطق تحت اشغال تروریست‌های مزدور ضمن کسب موفقیت‌های جدید، شمار دیگری از آن‌ها را به هلاکت رساندند.
کد خبر: ۴۸۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱ - 10 March 2015




 به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، یگان هایی از ارتش سوریه موفقیت جدیدی در عملیات مبارزه با تروریسم و پیگرد تروریست هایی به دست آوردند که از طریق بیابان السویداء به حومه درعا نفوذ می کردند تا از گروه های تروریستی از هم فروپاشیده زیر آتش ارتش در مناطق مختلف حمایت کنند.

یک منبع نظامی در این زمینه به سانا گفت یگان هایی از ارتش سوریه، شماری از تروریست ها را در منطقه ای در حومه شمال شرقی السویداء به هلاکت رساندند و تجهیزات و ابزار ارتکاب جنایت آن ها را منهدم کردند.

این منبع افزود نیروهای ارتش،‌پس از خنثی کردن ده ها بمب و مین کارگذاشته شده از سوی تروریست ها،‌ امنیت و ثبات را به طور کامل به این منطقه برگرداندند.

این منبع خاطر نشان کرد یگان هایی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه به پیگرد اعضای گروه های تروریستی ادامه داده و بسیاری از آن ها را در منطقه تل الاصفر در شمال شرقی السویداء به هلاکت رساندند.

این پیشرفت و موفقیت جدید نیروهای ارتش سوریه پس از چهار روز از سیطره کامل بر روستای  ابوحارات در منطقه تل الاصفر و گام مهمی برای قطع خطوط امدادرسانی گروه های تروریستی با سلاح و مزدوران قلمداد می شود.

اوضاع  امنیتی دیرالزور

سانا همچنین از انهدام تونل تروریست های داعش در منطقه الصناعه و تلفات سنگین آن ها در محله الشیخ یاسیر دیرالزور خبر داد.

یک منبع سوری در این زمینه گفت یگان هایی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه در یک عملیات ویژه علیه مراکز تجمع تروریست های داعش در محله الشیخ یاسین، شماری از آن ها را به هلاکت رساندند.

ارتش سوریه در ماه های گذشته با همکاری نیروهای مقاومت مردمی به موفقیت های چشمگیری در عملیات پیگرد تروریست های داعش دست یافته و مناطق وسیعی را از لوث آن ها آزاد کرده است.

اوضاع  امنیتی حومه حمص

حملات کوبنده به مخفیگاه های تروریست ها در حومه حمص و اعتراف گروه های تروریستی به هلاکت سرکرده گروه موسوم به لواء الصمود از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.

یک یگان از نیروهای ارتش سوریه، در حومه شمالی و شرقی حمص، ضربات محکمی به گروه های تروریستی تکفیری وارد کرد که طی آن بسیاری از اعضای این گروه ها کشته و زخمی شدند.

یک منبع سوری در این زمینه گفت شماری از اعضای گروه های تروریستی در عملیات نیروهای ارتش در روستای ام شرشوح در شهرک تلبیسه کشته و زخمی شدند. شهرک تلبیسه هم شاهد عملیات ویژه نیروهای ارتش بود که طی آن علاوه بر کشته شدن چندین تروریست، سلاح ها و مهمات آن ها هم منهدم شد.

بر  اساس این گزارش،‌گروه های تروریستی تکفیری در صفحات وابسته به خود در پایگاه های ارتباط اجتماعی به تلفات سنگین خود از جمله هلاکت فردی به نام فراس عساف سرکرده گروه تروریستی موسوم به لواء الصمود و چند همدست وی اعتراف کردند.

یک منبع سوری از عملیات کوبنده نیروهای ارتش علیه مخفیگاه ها و مراکز تجمع گروه های تروریستی در اطراف سد الرستن در حومه شمالی حمص خبر داد که بیشتر آن ها وابسته به جبهه النصره و آن چه فیلق حمص و کتائب الفاروق خوانده می شود،‌بودند و طی این عملیات شمار زیادی از تروریست ها کشته و زخمی شدند. این عملیات یک روز پس از کشته و زخمی شدن شماری از تروریست ها در العزیزیات،‌التوینات، جباب حمد،‌دیرفول و السعن در حومه حمص رخ داد.

این منبع همچین از کشته و زخمی شدن شماری از اعضای گروه های تروریستی در چند عملیات موفقیت آمیز و دقیق ارتش علیه مخفیگاه ها و مراکز تجمع آن ها در ام الریش، رجم  القصر،‌ الدویبه و مسعده در شرق شهر حمص خبر داد.

وز گذشته نیز نیروهای  ارتش حمله تروریست های داعش به لوله انتقال گاز انتقالی به کارخانه ایبلا در حومه شرقی حمص را دفع کردند که طی آن بیشتر تروریست های مهاجم کشته و زخمی شدند.

اوضاع امنیتی حومه لاذقیه

خنثی شدن حمله تروریستی به برخی مناطق حومه لاذقیه شمالی و انهدام چندین خودرو و تجهیزات متعلق به تروریست ها از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.

نیروهای ارتش حمله گروه های تروریستی به برخی نقاط و مرتفعات اطراف قله النبی یونس(ع) را دفع کرده و سلاح ها و تجهیزات آن ها را منهدم کردند، در این عملیات، ده ها تروریست کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر یک منبع سوری از انهدام دو ستون از خودروهای تروریست ها و هلاکت تمام سرنشینان آن در روستاهای المارونیات والتفاحی در حومه لاذقیه از جمله یک تروریست اردنی به نام عبدالفتاح عوده خبر داد.

از سوی دیگر عملیات نیروهای ارتش در حومه شمالی لاذقیه علیه تروریست های جبهه النصره و دیگر گروه های مرتبط با القاعده همچنان ادامه دارد، این عملیات پس از تحکیم سیطره نیروهای ارتش بر تپه دوربین در ناحیه سلمی و انهدام مخفیگاه ها و مراکز تجمع گروه های تروریستی صورت گرفت، مزدورانی که از خارج مرزها با کمک دولت اردوغان به سوریه نفوذ می کنند.

اوضاع امنیتی درعاالبلد  

هلاکت شمار دیگری از تروریست های تکفیری در برخی مناطق درعاالبلد و انهدام مقادیری سلاح و مهمات متعلق به آن ها از دیگر اخبار امنیتی مربوط به سوریه است.

یک منبع سوری گفت یگان هایی از ارتش سوریه،‌ در عملیات مستمر خود علیه مخفیگاه ها و مراکز تجمع گروه های تروریستی در درعاالبلد و حومه آن،‌شماری از اعضای این گروه ها را به هلاکت رساندند. در این عملیات همچنین یک خودرو حامل سلاح و مهمات منهدم شد.

این منبع افزود در حملات گسترده نیروهای ارتش علیه مخفیگاه های تروریست های جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی تحت فرماندهی آن در شهر جاسم واقع در استان درعا،‌ شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

همچنین در عملیات ویژه نیروهای ارتش علیه مخفیگاه ها و مراکز تجمع گروه های تروریستی در شهرک سملین در غرب درعا،‌شماری از تروریست ها به هلاکت رسیدند و مهمات و سلاح های آن ها منهدم شد.

سانا در این زمینه اعلام کرد شهرک سملین نقطه ارتباط میان گروه های تروریستی موجود در انخل نزدیک جاده قدیمی تا روستاها و شهرک های همجوار حومه قنیطره در منطقه جیدور حوران به شمار می رود که مخفیگاه های گروه های تروریستی و شریان اصلی امدادرسانی آن ها مرتبط با رژیم صهیونیستی متلاشی شده است.

در شمال غربی شهر درعا، یک یگان از نیروهای ارتش، با در هم کوبیدن مخفیگاه تروریست های تکفیری در جنوب غربی شهرک کفرشمس، شماری از آن ها را به هلاکت رساند. سلاح ها و مهمات موجود در این مخفیگاه هم منهدم شد.

روز گذشته نیز خسارت های سنگینی به تروریست ها در تپه های الجابیه،‌الحاره،‌عنتر و العلاقی وارد شد. نیروهای ارتش در عملیات ویژه خود در اطراف شهر بصری الشام، شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

یک منبع سوری از متلاشی شدن کانون های تروریستی در اطراف چاه ام درج در محله درعاالبلد خبر داد که تروریست های تکفیری به ارتکاب جنایت مشغول هستند که برخی از آن ها مزدورانی هستند که با حمایت مالی و تسلیحاتی برخی رژیم های عربی حاشیه خلیج فارس از طریق مرزهای  اردن در سایه خودداری نظام این کشور از کنترل مرزهای خود وارد سوریه می شوند.

روز گذشته نیز نیروهای ارتش سوریه،‌دو تروریست اردنی به نام های محمد سعید الخلاف و نواف صلاح الحشیش،‌یک تروریست قطری به نام محمد حسین الکیوان، دو تروریست سعودی به نام های محمد حکمت العمیان و نبیل العمیان و یک تروریست تونسی به نام جبلاوی مسلم را در منطقه جمله در حومه غربی درعا به هلاکت رسانده بودند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین دو خودرو مجهز به تیربار و دو مخفیگاه را به همراه تروریست های مستقر در آن در درعا البلد منهدم کردند.

اوضاع امنیتی حومه ادلب

یک منبع سوری گزارش داد در حومه ادلب هم عملیات نیروهای ارتش علیه مخفیگاه ها و مراکز تجمع گروه های تروریستی مورد حمایت ترکیه ادامه دارد  و خسارت ها و تلفات سنگینی به این گروه ها وارد شد . به گفته این منبع، همچنین چهار خودرو مجهز به تیربار و یک خودرو حامل تروریست ها در عملیات نیروهای ارتش علیه مخفیگاه های آن ها در تفتناز در حومه شمال شرقی  ادلب منهم شد.

این منبع افزود نیروهای ارتش در عملیات خود علیه مراکز تجمع و مخفیگاه های گروه های تروریستی در روستای طعوم،‌شمار زیادی از اعضای این گروه ها را به هلاکت رساندند. در عملیات ویژه نیروهای ارتش در تل سلمو،‌ ام جرین و ابوالضهور در حومه شرقی ادلب هم شماری از تروریست ها کشته شدند.

این منبع همچنین از هلاکت شماری از تروریست ها در عملیات نیروهای ارتش در روستای الباره در حومه جسرالشغور و انهدام وسایل و تجهیزاتی که به ارتکاب جنایت می پرداختند،‌خبر داد. این منبع افزود تروریست های جبهه النصره و گروه های تروریستی دیگر موسوم به جبهه ثوار سوریه،‌حرکه حزم،‌حرکه احرار الشام و جندالاقصی همچنان به ارتکاب جنایات در حق مردم و غارت اموال و ارزاق آن ها ادامه می دهند.

این منبع همچنین از کشته و زخمی شدن شماری از تروریست ها در جریان عملیات دقیق نیروهای ارتش علیه مخفیگاه های آن ها در مزرعه بزه در حومه شهرک اریحا خبر داد که مردم آن در محاصره گروه های تروریستی قرار دارند.

در اطراف جبل الاربعین هم یگان هایی از ارتش سوریه،‌مخفیگاه ها و مراکز جبهه تروریستی النصره را در هم کوبیدند که طی آن شمار زیادی از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

روز گذشته هم شماری از تروریست ها در جاده ادلب به حارم در عملیات نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند که بیشتر آن ها ملیت غیر سوری داشتند که از جمله می توان به ابوحماده مصری اشاره کرد.

هلاکت سرکرده چچنی تروریست های تکفیری در جنوب دمشق

پایگاه خبری العهد هم از هلاکت یکی از سرکردگان جبهه تروریستی النصره ملقب به ابویزید چچنی و زخمی شدن یک سرکرده دیگر که مفتی شرعی النصره خوانده می شد و شمار دیگری از تروریست های آن در اردوگاه یرموک در جنوب دمشق در حملات ارتش سوریه خبر داد.

این رسانه همچنین از کشته و زخمی شدن شماری از تروریست ها گروه موسوم به جیش الاسلام در شهرک دیرالعصافیر در غوطه شرقی حومه دمشق خبر داد.

کشته شدن شماری از تروریست ها و انهدام تجهیزات آن ها در حملات هوایی ارتش سوریه به مواضع آن ها در تپه های فلیطا و عسال الورد در قلمون از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.

العهد همچنین از برگزاری تظاهرات مردم شهرک های بیت سحم،‌ببیلا و یلدا در حومه جنوبی دمشق علیه تروریست های جبهه النصره خبر داد. مردم این شهرک ها خواستار خروج تروریست ها از مناطق خود شدند.

این رسانه همچنین از انهدام سه خودرو و یک تانک تروریست ها و هلاکت شماری از آن ها در جاده اردوگاه حندرات در حومه شمالی حلب خبر داد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن