تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819920510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش رسانه ها و شهرداري ها در معرفي جشنواره زنان و توليد ملي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۵۶ب.ظ)
شهردار منطقه 20: نقش رسانه ها و شهرداري ها در معرفي جشنواره زنان و توليد ملي شهردار منطقه 20 گفت: با تبليغات و اطلاع رساني بايد کاري انجام داد تا جشنواره هايي مانند جشنواره زنان و توليد ملي بيشتر و بهتر به مردم معرفي شوند. در اين مسير، روزنامه ها، رسانه ها، صدا و سيما و شهرداري هاي مناطق 22 گانه تهران نيز مي توانند در معرفي اين جشنواره به مردم اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، منصور کتانباف در حاشيه بازديد از جشنواره زنان و توليد ملي که توسط ستاد توانمندسازي زنان سرپرست خانوار برگزار شده است، اظهار کرد: من شاهد کار بسيار فوق‌العاده‌اي در اين زمينه بوده‌ام که جا دارد از دست‌اندرکاران آن تقدير و تشکر شود. اطلاع‌رساني و تبليغات اين فرصت را مي‌دهد تا جشنواره‌هايي مانند جشنواره زنان و توليد ملي به شهروندان بهتر معرفي شود. من در بازديد از اين نمايشگاه جنبه‌هاي بهتر و برتر اين نمايشگاه نسبت به ساير نمايشگاه‌ها را مشاهده کردم.
کتانباف تصريح کرد: در آستانه عيد نوروز نمايشگاه‌هاي زيادي در حوزه‌هاي مختلف برپا مي‌شود که مزيت جشنواره زنان و توليدات ملي نسبت به همه نمايشگاه‌هاي ديگر در اين است که اجناسي باکيفيت بالاتر و قيمت کمتر را به مشتريان عرضه مي‌کند.
شهردار منطقه 20 با اشاره به‌ضرورت معرفي چنين جشنواره‌هايي به شهروندان گفت: علاوه بر استفاده از روزنامه‌ها، رسانه‌ها و صداوسيما، شهرداري‌هاي مناطق 22 گانه تهران نيز مي‌توانند در معرفي اين جشنواره به مردم اقدام کنند.
وي در پايان با اشاره به طرح کوثر (مراکز مهارت‌آموزي زنان سرپرست خانوار) عنوان کرد: درصورتي‌که ما بتوانيم کوثرها را به‌طور مناسبي ساماندهي کنيم عبادت خدا را بر جاي آورده‌ايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن