تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798995055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد استفاده از توان دستگاه‌های اجرایی غرب تهران برای افزایش امنیت و آرامش


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد
استفاده از توان دستگاه‌های اجرایی غرب تهران برای افزایش امنیت و آرامش
فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: به جهت ارتقاء هر چه بیشتر امنیت و آرامش در ایام پایانی سال و ایام نوروز از توان دیگر دستگاه‌های شهرستان نیز در نوروز استفاده خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: استفاده از توان دستگاه‌های اجرایی غرب تهران برای افزایش امنیت و آرامش



به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار ناصر اصلانی در نشست خبری پیش از ظهر امروز خود با اصحاب رسانه و مطبوعات فعال در غرب استان تهران ضمن تشریح عملکرد این فرماندهی گفت: در یازده ماه اول سال جاری در مباحث مختلف مربوط به حوزه انتظامی از موفقیت‌های قابل توجهی برخوردار بودیم. وی ادامه داد: یکی از موفقیت‌ها این مورد بود که با توجه به حضور مداوم و گشت‌های متعددی که نیروی انتظامی در شهرستان داشت، توانستیم 24 درصد کاهش در خصوص مراجعه حضوری و تماس تلفنی با این فرماندهی را شاهد باشیم. اصلانی افزود: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون 7847 کیلو گرم انواع مخدر نیز کشف شد و در همین راستا نیز نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش انهدام باندهای مواد مخدر و 20 درصد توقیف اموال و همچنین 27 درصد افزایش دستگیری قاچاقچیان را شاهد بودیم. وی ادامه داد: یکی دیگر از دستاوردهای سال جاری کاهش قابل توجه سرقت بود که این مهم با توجه به راه‌اندازی قرارگاه سرقت صورت گرفت چرا که در این قرارگاه تمام سازمان‌ها و مراکز مرتبط در جهت کاهش سرقت همکاری لازم و تعامل سازنده را با نیروی انتظامی داشتند. فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: در خصوص سرقت کاهش بسیار قابل توجهی را شاهد بودیم و راه‌اندازی قرارگاه سرقت بسیار حرکت ارزنده‌ای بود. وی افزود: طی هفته‌های اخیر نیز قرارگاه سرقت باند سارقان منزل با 33 فقره اعتراف را در شهرستان‌های شهریار، قدس ملارد و اسلامشهر دستگیر و متلاشی کرد. اصلانی عنوان کرد: در خصوص چهارشنبه آخر سال نیز اقدامات موثری را با هماهنگی و مشارکت شرق تهران و استان البرز و تهران بزرگ داشتیم که منجر به افزایش کشفیات مواد محترقه خطرناک  به میزان 70 درصد نسبت به سال گذشته شد. وی افزود: در خصوص چهارشنبه آخر سال در کنار تمهیدات ویژه‌ای که اندیشیده شده است جلسات و گردهمایی‌های آموزشی را نیز در برنامه‌های خود داشته و انجام داده‌ایم تا در خصوص میزان اتفاقات به مقدار قابل توجهی کاهش را شاهد باشیم. این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: ایام نوروز نزدیک است و فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با برنامه‌های از پیش تعیین شده که به صورت کارشناسانه تدوین شده است با کمک دستگاه‌های دیگر شهرستان و تمام توان این فرماندهی و مردم شهرستان اجرایی خواهد شد. وی عنوان کرد: در ایام پایانی سال و نوروز با هماهنگی‌های انجام شده در سطح غرب استان تهران با فرمانداری‌ها و دیگر دستگاه‌های مرتبط از تمام توان لجستیکی این نهادها برای افزایش سطح امنیت و آرامش شهروندان استفاده خواهیم کرد. اصلانی افزود: در ایام نوروز از توان بسیج و همچنین پلیس افتخاری نیز بهره خواهیم برد و این را باید بگوییم که در ایام پیش رو با برنامه‌های تدوین شده در خصوص گشت‌های خودرویی، پیاده و موتوری به میزان 100 درصد افزایش خواهیم داشت. وی در پایان خاطرنشان کرد: در یک ماه پایان سال برنامه‌های متعددی را در دستور کار داشتیم و شناسایی مالخرها و دستگیری این افراد در سه روز انجام شد و در کنار آن اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر را نیز در کنار انجام مداوم این طرح در تمام سال انجام دادیم و برخورد با اراذل و اوباش و اجرای طرح دستگیری سارقان متواری شده نیز صورت گرفت و بحث اجرای طرح امنیت اخلاقی نیز به صورت مداوم در حال برگزاری است و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان نیز یکی از مهمترین موضوعاتی است که در حال انجام آن هستیم.
انتهای پیام/2302/ح40

93/12/19 - 15:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن