تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802781765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت ورزش و جوانان به وعده خود براي خصوصي سازي سرخابي ها عمل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۵۱ق.ظ)
خادم: وزارت ورزش و جوانان به وعده خود براي خصوصي سازي سرخابي ها عمل کرد معاون حقوقي، مجلس و امور استان هاي وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر دو باشگاه استقلال و پرسپوليس به سمت درآمدزايي هدايت شوند قيمت آن از مبلغ پيشنهادي سازمان خصوصي سازي نيز بيشتر خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان اميررضا خادم، نماينده تام الاختيار وزارت ورزش و جوانان در امر خصوصي سازي دو باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال و پرسپوليس که در برنامه گفت وگوي خبري شبکه دو سيما سخن مي گفت، اظهار داشت: استقلال و پرسپوليس دو باشگاه محبوب و پرمخاطب هستند که در اقصي نقاط دنيا طرفدار دارند و چنانچه اين دو باشگاه به سمت فعالت اقتصادي هدايت شوند ارزش آنها از 290 ميليارد بيشتر خواهد شد.
وي ادامه داد: آنچه که اين رقم را معقول تر مي کند اين است که در کنار اين دو برند دو استاديوم و ساختمان نيز وجود دارد که در قيمت گذاري مورد توجه قرار گرفته است.
معاون وزير درخصوص وضعيت بدهي هاي اين دوباشگاه نيز چنين توضيح داد :اين بدهي هارا دولت پرداخت مي کند و اين رقم فقط بابت فروش برند و اموال سرخابي هاي پايتخت است.
معاون وزير با بيان اين موضوع که هرگونه تصميم گيري براي واگذاري دو باشگاه توسط شوراي واگذاري گرفته شده از وزير اقتصاد ودارايي، وزير دادگستري و وزير ورزش وجوانان به عنوان اعضاي شورا نام برد و افزود: اين اعضاء بودند که براي تمامي رخدادهاي مربوط به روند واگذاري دو باشگاه تصميم گرفته اند.
وي درخصوص شرايط شرکت کنندگان در مزايده نيز چنين گفت: شوراي واگذاري سه اهليت امنيتي ، قضايي و مالي را براي متقاضيان پيش بيني کرده يعني يعني هرشخصي که بدهکار عمده بانکي نباشد سوء سابقه قضايي نداشته باشد و داراي محکوميت کيفري هم نباشد مي تواند براي خريد اقدام کند.
نماينده تام الاختيار وزارت ورزش و جوانان در امر خصوصي سازي دو باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال و پرسپوليس توضيح داد: اما همين سه نکته نيز مي تواند مانع خريد علاقمندان سرخابي هاي تهران شوند. به اين ترتيب عده اي هستند که باوجود استطاعت مالي ممکن است يکي از شرايط اهيلت را نداشته باشند، بنابراين نتوانستند در اين مزايده شرکت کنند.
معاون حقوقي مجلس و امور استان هاي وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوالي ديگر که آيا سرخابي ها را مي توان به فرد واگذارکرد؟ گفت: تفاوتي بين فرد و شرکت براي واگذاري تصور نمي شود و هيچ ممنوعيتي براي واگذاري به شخص حقيقي وجود ندارد.
خادم ادامه داد: ما در روند واگذاري برخي از باشگاه ها در گذشته تجارب تلخي داشته ايم از اين روي با آسيب شناسي اقدامات قبلي، سعي در عدم تکرار اين گونه شکست ها را داشتيم.
وي در ادامه با بيان اين که خيلي از مردم با رويدادهاي مربوط به استقلال و پرسپوليس زندگي مي کنند از اين دوباشگاه به عنوان سرمايه هاي اجتماعي نام برد و ادامه داد: به نظر مي رسد سه اهليت ياد شده جز ارکاني هستند که مي توانند تضمين کننده ي شرايط فوق باشند .
معاون حقوقي وزارت ورزش وجوانان افزود: با توجه به اين علاقه مندي ها، مسوولان اين وزارتخانه قصد دارند اين دو برند محبوب و مردمي به شخص يا اشخاصي واگذار شود که بتوانند زمينه پيشرفت اين دوباشگاه را مهيا کنند.
او به تاکيد مجلس بر واگذاري سرخابي هاي پايتخت با مزايده اشاره کرد و در ادامه درخصوص علت عدم واگذاري اين دو برند در بازار بورس به صورت سهامي عام ، مصوبه مجلس را مورد توجه قرار داد.
خادم افزود: ما به عنوان يک دستگاه اجرايي موظف به اجراي مصوبات مجلس هستيم. مصوبه مجلس مستقيما دستور به واگذاري اين دو برند در مزايده راداده است که اين امر مانع واگذاري به سهامي عام مي شود.
وي ادامه داد: همچنين اين دو برند جزو شرکت هاي زيان ده هستند و صورت هاي مالي آنها هنوزمشخص نيست. از اين روي امکان شرکت آنها در بازار بورس به صورت قانوني وجود ندارد.
معاون وزير ورزش و جوانان در ادامه بيان داشت: اما از آن جا که شوراي واگذاري به پيشکسوتان و طرفداران دو باشگاه ،توجه ويژه اي داشته است، فرد خريدار را ملزم دانسته که اين دو برند را 100 درصد خريداري کرده ولي 20 درصد از سهام آنرا به پيشکسوتان و طرفداران دو باشگاه اختصاص دهد .
وي در پايان گفت: ما به قولي که در جهت برآورده کردن انتظار مردم، هر دو باشگاه را ملزم به ارسال مدارک و صورت هاي مالي به سازمان خصوصي سازي کرديم، روند واگذاري به همت وزارت ورزش وجوانان طي يکسال گذشته عملياتي شد.
خادم يادآور شد :تشخيص ميزان اعداد و ارقام مالي برعهده وزارت ورزش و جوانان نبود و وزارتخانه در حيطه مسووليت خود به وعده هاي خود در برابر مردم و مجلس عمل کرده است.
از همين جهت وزارت ورزش و جوانان تلاش مي کند به هر شکلي شده اين دو باشگاه حفظ شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن