تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798723769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درصد آزادی زندانیان غیر عمد نسبت به سال گذشته 31 درصد افزایش است/ بیشتر به شرایط خانواده‌های زندانیان توجه داریم.


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رفیق دوست در نشست خبری ستاد دیه عنوان کرد
درصد آزادی زندانیان غیر عمد نسبت به سال گذشته 31 درصد افزایش است/ بیشتر به شرایط خانواده‌های زندانیان توجه داریم.
رئیس هیات مدیره ستاد دیه استان تهران در نشست خبری امروز با بیان اینکه درصد آزادی زندانیان غیر عمد نسبت به سال گذشته 31 درصد افزایش داشته است، گفت: از هزار و 80 نفر زندانی غیر عمد، 177 نفر مربوط به مهریه هستند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،محسن رفیق دوست، رئیس هیات مدیره دیه استان تهران در نشست خبری امروز (دوشنبه) که در ستاد دیه برگزار شد، اظهار کرد: از هزار و 80 نفر زندانی غیر عمد، 177 نفر مربوط به مهریه هستند که با صلاحدید و تشخیص دادگاه به ستاد دیه ارجاع می‌شوند تا به وضعیت‌شان رسیدگی شود.


وی با بیان اینکه امیدواریم روند افزایش آزادی زندانیان غیر عمد بیشتر شود، تصریح کرد: آزادی هر زندانی دو خانواده را مشمول قرار می‌دهد و امیدواریم با همکاری خیران و ستاد دیه بتوانیم شاهد آزادی بیشتر زندانیان باشیم.


رفیق دوست در رابطه با چگونگی حمایت این زندانیان افزود: هنگامی که زندانیان غیر عمد به ستاد دیه ارجاع می‌شوند، براساس نوع شرایط آن‌ها، وام‌هایی از طریق بانک‌ها و صندوق قرض الحسنه به آن‌ها تعلق می‌گیرند تا آن‌ها بتوانند پس از آزادی با  پرداخت وام‌هایی با اقساط طولانی به زندگی عادی خود برگردند.


رئیس هیات مدیره ستاد دیه استان تهران با اشاره به سیاست‌های کلی این ستاد گفت: هرچند ورودی زنان زندانی کمتر است، اما سیاست ما بر این است که محکومین مالی و زنان زندانی از بند آزاد شوند.
رفیق دوست در پایان گفت: در همین راستا در جشن‌های گلریزان کمک‌های نقدی و حمایتی از سوی خیران نیز انجام شده که ما با برگزاری چهارده جشن گلریزان با توجه به تعهد خیران دو میلیارد پول وصول شده و 200 میلیون پول وصول نشده داریم.


رفیق دوست با تاکید بر آزادی 760زندانی در سال جاری تصریح کرد: از این تعداد 35 خانم و 725 آقا بوده‌اند که از زندانیان ازاد شده غیر عمد 197 نفر دیه، 450 محکومیت مالی، 150 نفر مهریه و 8نفر نفقه هستند.
رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان تهران با بیان کل مبلغ بدهی 760 نفر گفت: بدهی این 760 نفر زندانی 78میلیارد تومان بوده است که ستاد حدود 18میلیارد و 400میلیون تومان را از شاکیان تخفیف گرفته، 7میلیارد و 400میلیون تومان از بانک‌ها وام  گرفته شده، 2میلیارد کمک مردمی، 4میلیارد ستاد دیه مرکزی، 3.5 میلیارد تومان صندوق‌های قرض‌الحسنه، 4میلیارد شرکت‌های بیمه، 5میلیارد صندوق خسارت های بدنی و 3میلیارد تومان خود محکومین کمک کرده‌اند تا با کمک این زندانیان در نهایت منجر به آزادیشان شود.
وی در خصوص 1080 نفری که تحت مجموعه ستاد در حال رسیدگی هستند اظهار کرد: از این تعداد 348 نفر در حال تشکیل پرونده و مراحل رسیدگی به شکایت، 247 نفر تازه وارد که اخیرا به ستاد ارجاع داده شده‌اند و باید آنالیز شوند، 176 نفر به بانک‌ها و قرض‌الحسنه‌ها معرفی شده‌اند تا وام خود را گرفته و با طلبکاران تسویه کنند، هستند.
رفیق دوست در رابطه با همکاری بهتر بیمه شخص ثالث نسبت به گذشته با ستاد دیه استان ادامه داد: از دو سال گذشته که بیمه شخص ثالث مثل امروز محکم و کمک یار نبود زندانی‌های دیه بسیار بوده‌اند اما امروز آمار زندانیان دیه بر اساس آمار راهنمایی و رانندگی کاهش یافته و افرادی که دچار حادثه می‌شوند بیمه شخص ثالث دیه را تقبل کرده و ما کسری این مبلغ را جبران می‌کنیم.




انتهای پیام/



اخبار مرتبط

دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات شورایاری‌ها




۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن