تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803839347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش وزیر ورزش به صحبت‌های کفاشیان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
واکنش وزیر ورزش به صحبت‌های کفاشیان




وزیر ورزش و جوانان در واکنش به صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال باید خودش را با ضوابط و مقرارات تطبیق دهد و از موضوعاتی که مورد نظر دولت و مجلس شورای اسلامی است تمکین کند.





خبرگزاری فارس: محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در گردهمایی مشترک معاونین وزارت ورزش و مدیران کل استان‌ها گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با مسئولان فدراسیون‌ها داشتیم به آنها اعلام کرده‌ایم باید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم و فدراسیون‌ها در برنامه‌های خود یک مقدار فشرده‌تر کار کنند و از اعزام تیم‌های خود به سفرهای غیرضروری خودداری کنند. مدیران هم با همکاری کردند. به نظر می‌آید فعالیت‌های ورزشی که تولید فدراسیون‌ها است باید مشتری پیدا کنند. یکی از مشتری‌ها صدا و سیما است که باید به قولی که داده عمل کند.

وی در پاسخ به این سؤال که کفاشیان مدعی شده 8 ماه است شما حاضر نیستید با او دیدار کنید، گفت: فدراسیون فوتبال باید با ضوابط و مقررات خودش را تطبیق دهد. آنها باید از قوانین کشور و موضوعاتی که مورد نظر دولت و مجلس شورای اسلامی است تمکین کند.

گودرزی در مورد قیمت‌گذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: قیمت‌گذاری‌ها منطقی است و این چیزی است که سازمان خصوصی‌سازی قیمت گذاشته است ما باید اعتماد کنیم. طبیعی است که سازمان خصوصی سازی خودش بهتر می تواند قیمت گذاری کند.

وی در مورد اینکه اگر در مزایده دوم، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به اشخاص واگذار نشوند وزارت ورزش چه کار خواهد کرد، گفت: می‌رویم سراغ مزایده سوم!

گودرزی در پاسخ به این سؤال که برخی برای انتخابات ورزش‌های همگانی که قرار است فردا برگزار شود، خود را گزینه وزارت ورزش وجوانان می‌دانند، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر،‌ گفت: خیر، چنین چیزی نیست.

وزیر ورزش و جوانان درباره مزایده استقلال و پرسپولیس که فردا برگزار می‌شود در جمع خبرنگاران گفت: فردا آخرین مهلت است که پاکت‌ها را باز می‌کنند. امیدوارم مشتری برای آنها پیدا شود تا فروخته شوند. در غیر این صورت یک بار دیگر مزایده برگزار می‌شود.

وی درباره صحبت‌های شیخ‌سلمان به کفاشیان درباره میزبانی جام ملت‌های آسیا مبنی براینکه گفته بود برای حق پخش تلویزیونی و اسپانسر تضمین بدهیم اظهار داشت: هرچه منطبق با قوانین داخلی باشد همان را انجام می‌دهیم البته من مغایرتی با قوانین خودمان ندیدم. آنها استانداردهایی دارند که ما هم باید رعایت کنیم اگر می‌خواهیم میزبانی را بگیریم. حق پخش را هم باید به صورت لایحه تصویب کنیم تا بعدا کسی نتواند علیه آن صحبت کند. حق پخش فعلا قانونی نیست البته ما مشکلی برای برگزاری جام ملت‌های آسیا نداریم در این خصوص رایزنی خواهیم کرد. فدراسیون فوتبال هم خودش باید این رایزنی‌ها را انجام دهد.

وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه شما از تیم ملی فوتبال حمایت کرده‌اید آیا از تیم امید هم این حمایت‌ها را خواهید داشت عنوان کرد: وظیفه ماست کمک کنیم البته وظیفه فدراسیون هم هست که مستقیم از نظر تکنیکی و تاکتیکی آنها را حمایت کند. ما هم حدالمقدور کمک می‌کنیم.

گودرزی در پاسخ به این سوال که خصوصی‌سازی باشگاه‌ها یکی از مواردی است که شما پیگیر آن هستید گفت: نظام جامع باشگاه‌داری وجود دارد که باید به صورت قانون درآید. در حال حاضر ما تکفل دو باشگاهی را داریم که در اختیار دولت هستند و طبق قانون در حال واگذاری به بخش خصوصی هستند.

وزیر ورزش در پایان درباره استعفای افشین داوری رئیس فدراسیون دو و میدانی عنوان کرد: استعفای او را دیدم اما هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده. من با او هیچ صحبتی نکردم. وقتی داوری را دیدم باید درباره این استعفا صحبت کنیم.






تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن