تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819894027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزبان جام ملت های آسیا 2019 امروز معرفی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: میزبان جام ملت های آسیا 2019 امروز معرفی می شود خبرگزاری پانا: کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز ( دوشنبه) میزبان جام ملت های آسیا 2019 را معرفی می کند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۸ اسفند ساعت 09:16

خبرگزاری پانا+جام ملتهای آسیا

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از کنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران و امارات دو نامزد نهایی میزبانی این جام هستند و از بین آنها یکی امروز برای میزبانی این رقابتها انتخاب خواهد شد. در نشست کمیته اجرایی که در منامه پایتخت بحرین و به ریاست شیخ سلمان برگزار می شود، گزارشی در باره جام ملتهای آسیا 2015 در استرالیا ارایه می شود. اعلام کشور میزبان جام ملتهای آسیا 2019 از جمله موضوعات در دستور کار این نشست است. کمیته اجرایی همچنین قرار است، گزارش کمیته های رقابت ها، مالی، انتخابات و حقوقی و نیز گزارشی از کمیته برگزارکننده جام ملتهای آسیا 2015 را مورد بحث و بررسی قرار دهد. شیخ سلمان رییس ای اف سی با استقبال از اعضای کمیته اجرایی، موضوعات مختلف در مورد پیشرفت فوتبال آسیا را مورد بحث و بررسی قرار داد. وی بر لزوم اتحاد برای تحقق اهداف کنفدراسیون تاکید کرد. اعضای کمیته اجرایی ای اف سی در آستانه دوران جدید ریاست شیخ سلمان بر کرسی ای اف سی به وی تبریک گفتند. علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران امیدوار است که با توجه به جایگاه فوتبال در کشور ما و رده بالا تیم ملی در جدول فیفا و همچنین حضور انبوه هواداران مشتاق و پرشور، این میزبانی به ایران اعطا شود. ایران آماده است جام را در شش ورزشگاه در پنج شهر تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و کرمان برگزار کند. در همین حال یوسف السرکال رییس فدراسیون فوتبال امارات متحده عربی نسبت به اعطای میزبانی جام ملتهای آسیا به این کشور ابراز اطمینان کرد. وی گفت: عوامل زیادی به نفع ماست. ما اطمینان زیادی داریم که میزبانی به ما داده می شود. امارات اعلام کرده است که جام را در شش ورزشگاه در سه شهر این کشور برگزار می کند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن