تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803046129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانبخش و آزمون باید در بزرگسالان بازی کنند/نوری،خلعتبری و رحمتی در لیست من نیستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کی روش در فرودگاه امام خمینی (ره):
جهانبخش و آزمون باید در بزرگسالان بازی کنند/نوری،خلعتبری و رحمتی در لیست من نیستند
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران بعد از بازگشتش به ایران در جمع خبرنگاران گفت: من در این باره نظرم را به فدراسیون فوتبال گفته ام، جهانبخش و آزمون باید در اردوی بزرگسالالن حضور پیدا کنند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد وضعیت جهانبخش و آزمون در تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: فدراسیون فوتبال در این ارتباط نقطه نظر من را دریافت کرد این دو بازیکن جزو تیم ملی بزرگسالان هستند و ما برای آماده سازی تیم برای مقدماتی جام جهانی نیاز به این دو بازیکن داریم.  

 بر این اساس جهانبخش و آزمون باید در تیم بزرگسالان بازی بکنند، زمان مشترک بین بازی‌های تیم ملی امید و بازی‌های تدارکاتی بزرگسالان  باعث شد که وضعیت این دو بازیکن مشخص نباشد اما به طور حتم این دو بازیکن باید در تیم ملی بزرگسالان باشند و برای این تیم بازی کنند.  


وی در ادامه عنوان کرد: ما به خاطر اردوی تیم ملی لیگ را تعطیل نمی‌کنیم و سعی خواهیم کرد که به هر نحوی شده مانع از تعطیلی لیگ شویم و لیگ را دنبال کنیم.

کی‌روش در مورد اینکه  گفته می‌شود بعد از دو بازی دوستانه با شیلی و سوئد از تیم ملی کنار می‌رود گفت: هیچ صحبتی راجع به این مسائل ندارم و صحبت نکردن بهترین راه است تا با شایعات دامن زده نشود. 


وی در مورد اینکه در این مدتی که نبوده از فوتبال ایران اطلاع داشته است یا نه بیان کرد: به صورت روزانه از اتفاقات فوتبال و عملکرد بازیکنان مطلع بودم و از وضعیت بازیکنان اطلاعات کامل دارم. 

وی در مورد احتمال لغو بازی شیلی گفت: به نفع فوتبال ما نیست که بازی با شیلی لغو شود چرا که مابرای آماده سازی به بهترین نحو به بازی های تدارکاتی خوب با تیم‌های بزرگ نیاز داریم.
 
وی در خصوص احتمال حضور فرهاد مجیدی به عنوان دستیارش در تیم ملی گفت: این موضوع صحت ندارد و ما و من هنوز در مورد دستیارم تصمیمی نگرفتم.
 
کی روش در مورد اینکه میزبان جام ملت های آسیا امروز مشخص می شود و حضور بانوان شاید مانع از میزبانی ایران شود بیان کرد: من اطلاعی درباره این مسائل ندارم AFC می ‌تواند در این مورد پاسخ دهد تنها مسئله‌ای که می‌توانم به آن اشاره کنم این است که فوتبال بین المللی است و یک سری قوانین دارد که ما باید به آن احترام بگذاریم اینکه میزبانی به سود ایران است یا نه من نمی توانم در مورد آن نظر بدهم و AFC باید پاسخ بدهد.
 
وی در مورد ترانسفر شدن پورعلی گنجی به لیگ چین گفت: این موضوع ناراحت کننده است بهترین بازیکن جوان ما به لیگ چین رفته است و این گویای مسائل فوتبال ایران است افرادی که این توصیه را به پور علی گنجی کردند که به چین برود به توصیه فنی فکر نکردند و به مسائل مالی و کوتاه مدت فکر کردند.
 
سرمربی تیم ملی ایران در مورد احتمال دعوت شدن خلعتبری، رحمتی و نوری در اردوی تیم ملی بیان کرد: این بازیکنان در لیست جدید ما نیستند و من آنها رادر اردوی جدید تیم ملی دعوت نمی‌کنم.
 
کی روش در مورد اینکه چه مسائلی باید باشد تا تیم ملی در بازی های آینده به موفقیت برسد بیان کرد: به صورت ساده ما به سه مسئله نیاز داریم تا پیشرفت فوتبال ایران را در آینده انجام دهیم. اول اینکه به بازیکنان با کیفیت و با تجربه نیاز داریم بعد از آن احتیاج به تجهیزات و تسهیلاتی داریم که بازیکنان را  آماده کنیم و توسعه ببخشیم. قسمت سوم به مربیگری خوب نیاز داریم به هر حال فرمول آمادگی تیم ملی  ساده است اول بازیکنان دوم امکانات و سوم مربی است.
 
وی در مورد صحبت‌های ترابیان بر علیه‌اش و اینکه او باعث شد کی‌روش مربی تیم ملی شود تصریح کرد: من با کسی چالشی ندارم، کفاشیان در مورد مسائل تیم ملی نظر می‌دهد، به خاطر اینکه فردی سیستماتیک در تیم ملی دخالت می‌کند و صحبت زیاد انجام می‌دهد، این مسئله را به ترابیان یاد آوری کرده ام که نباید در کارهای تیم ملی دخالت کند، مسئله‌ی شخصی بین من و ترابیان وجود ندارد مسئله‌ای که بین ما وجود دارد بر اساس اصول و قوانین است، به هر حال بایستی که ترابیان در مسائلی که به وی مربوط نیست دخالت نکند.

انتهای پیام/










۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن