تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804012877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري دوره‌هاي ضمن خدمت براي کارشناسان و مديران وزارت راه و شهرسازي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۳ (۲۳:۵۸ب.ظ)
برگزاري دوره‌هاي ضمن خدمت براي کارشناسان و مديران وزارت راه و شهرسازي رئيس آموزشکده عالي راه و شهرسازي شهيد تفويضي از برگزاري دوره‌هاي ضمن خدمت براي کارشناسان و مديران وزارت راه و شهرسازي به دستور وزير راه و شهرسازي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي خاکساري، رئيس آموزشکده عالي راه و شهرسازي شهيد تفويضي، با اشاره به دوره‌هاي آموزش ضمن خدمتي که قرار است به زودي از سوي آموزشکده عالي راه و شهرسازي شهيد تفويضي براي کارشناسان، مديران و معاونان استاني وزارت راه و شهرسازي برگزار شود، گفت: امسال بنا به دستور وزير راه و شهرسازي تصميم بر اين شد که آموزشکده عالي راه و شهرسازي شهيد تفويضي دوره‌هاي ضمن خدمت را بار ديگر فعال کند و با توجه به نيازهاي وزارتخانه و ارتقاي کيفيت و کارايي همکاران، بر دوره‌هاي تخصصي ضمن خدمت که به صورت کوتاه مدت برگزار مي‌شود، تمرکز کند.
وي ادامه داد: با توجه به تاکيد وزير راه و شهرسازي، از حدود سه ماه گذشته بر برگزاري اين دوره تمرکز کرديم و به دنبال اين هستيم که دوره‌هاي تخصصي کوتاه‌مدت ضمن خدمت را براي کارشناسان، مديران و معاونان استاني در دستور کار قرار دهيم که بر همين اساس دو هدف اصلي داريم که يکي از آن‌ها اين است که نيازهاي کارشناسان و مديران را در تدوين دوره‌هاي آموزشي مورد نياز، دريافت مجوز و برگزاري دوره‌ها به بهترين نحو انجام دهيم.
خاکساري درباره هدف دوم اظهار کرد: فعاليت ديگري که انجام مي‌دهيم اين است که از نظر فيزيکي مرکز شهيد تفويضي را آماده برگزاري اين دوره‌ها کنيم و بر همين اساس هم فضاي آموزش را گسترش مي‌دهيم و فضاي اقامتي و پذيرايي را براي برگزاري هر چه بهتر اين دوره‌ها مهيا خواهيم کرد.
رئيس آموزشکده عالي راه و شهرسازي شهيد تفويضي در ادامه با اشاره به دوره‌هاي آموزشي که اين آموزشکده برگزار کرده گفت: در طول سه ماه گذشته با سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي در جهت برگزاري دوره‌هاي آموزشي با استانداردهاي لازم قراردادي منعقد شد که براي شروع در سه بخش روکش آسفالت، مديريت نگهداري پل‌ها و ايمني راه‌ها دوره‌هايي تعريف کرديم، در حال حاضر اين قرارداد انجام شده و موفق به برگزاري ۶ دوره شديم که همکاران سازمان راهداري از استان‌هاي مختلف در طول ۶ هفته گذشته به مرکز معرفي شدند و اين دوره با بهره‌مندي از استادان متخصص و با تجربه برگزار شد.
وي با بيان اينکه در سال‌هاي آينده برگزاري اين دوره‌ها ادامه دارد و سال ۹۴ قصد گسترش اين دوره ها را داريم از برگزاري يک دوره آموزشي براي دفتر پدافند غيرعامل و مديريت بحران وزارت راه و شهرسازي خبر داد و افزود: برنامه‌ريزي کرديم که در فروردين سال آينده ۲۰ دوره آموزشي براي اين بخش از وزارتخانه برگزار شود.
خاکساري به ديگر برنامه‌هاي اين آموزشکده براي برگزاري دوره‌هاي آموزشي اشاره کرد و گفت: از سوي ديگر به دنبال اين هستيم که مذاکراتي با شرکت ساخت براي برگزاري دوره‌هاي آموزشي انجام دهيم و از اين طريق بتوانيم بر اساس نيازهايي که در اين شرکت وجود دارد و با توجه به تاکيدات وزير راه و شهرسازي اين دوره‌ها را در سال آينده برگزار کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن