تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820051537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش وزارت راه و شهرسازي براي جلوگيري از توقف پروژه‌هاي راهسازي و مسکن‌مهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۴۵ب.ظ)
علي‌رغم کمبود منابع مالي؛ تلاش وزارت راه و شهرسازي براي جلوگيري از توقف پروژه‌هاي راهسازي و مسکن‌مهر عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس در تلاش است تا با افزايش درآمدهاي دولت، منابع مالي بيشتري را به وزارت راه و شهرسازي تزريق کند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدعبدالکريم هاشمي نخل ابراهيمي، در خصوص ميزان اثرگذاري اقدامات وزارت راه و شهرسازي دولت يازدهم در زمينه گسترش پروژه‌هاي عمراني کشور گفت: در زمينه توسعه فعاليت‌هاي عمراني دو موضوع «اعتبارات» و «عزم و اراده» دولت بسيار مهم است که علي رغم کمبود اعتبارات، وزارت راه و شهرسازي عزم جدي براي جلوگيري از توقف اين فعاليت‌ها دارد.
نماينده مردم ميناب و رودان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تلاش‌هاي وزارت راه و شهرسازي براي متوقف نماندن تکميل پروژه گسترده مسکن مهر در سراسر کشور، ادامه داد: دولت تدبير و اميد با همه ايراداتي که طرح مسکن مهر دارد، تدابير مديريتي مثبتي انديشيده تا اين طرح به پايان برسد، ضمن اين‌که اين وزارتخانه منابع مالي آن را از محل‌هاي ديگر تأمين مي‌کند تا هزينه پيشرفت پروژه‌هاي مسکن مهر در همه شهرها را پوشش دهد.
وي با ابراز تشکر از وزارت راه و شهرسازي و وزير اين وزارتخانه افزود: توسعه راه‌ها چه در حوزه راه‌هاي روستايي و چه راه‌هاي اصلي و شرياني در جريان است و من به خوبي پيشرفت اين پروژه‌ها را هم در استان هرمزگان به عنوان حوزه انتخابيه خودم و هم در ساير استان‌ها مشاهده مي‌کنم.
عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بيان اينکه اگر نارضايتي در برخي مناطق ديده مي شود، به دليل انباشت پروژه‌ها و تعدد درخواست‌هاي مردم با توجه به کمبود منابع مالي وزارت راه و شهرسازي است، اظهار کرد: اميدواريم با افزايش منابع درآمدي دولت بتوانيم در مجلس نيز اعتبارات بيشتري تزريق کنيم تا اقدامات اساسي اين وزارتخانه در تأمين خواسته‌هاي مردم اجرايي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن