تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803092759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد هاشمی از میزان پاداش‌ ورزشکاران مدال‌آور |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انتقاد هاشمی از میزان پاداش‌ ورزشکاران مدال‌آور
مراسم تجلیل سازمان تامین اجتماعی از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی دارنده دفترچه تامین اجتماعی عصر روز یکشنبه 17 اسفندماه در محل این سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷ - 08 March 2015




 مراسم تجلیل سازمان تامین اجتماعی از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی دارنده دفترچه تامین اجتماعی عصر روز یکشنبه 17 اسفندماه در محل این سازمان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی با اشاره به مبالغ هدایایی که برای ورزشکاران مدال‌آور در میادین بین‌المللی در نظر گرفته می‌شود اظهار کرد: ما حداقل مبالغ را به قهرمانان ورزشی خود می‌دهیم. برای مثال کشور قزاقستان در المپیک 2012 برای دارندگان مدال طلا 250 هزار دلار، مدال نقره 150 هزار دلار و مدال برنز 75 هزار دلار در نظر گرفته بود. در صورتی که ما در همان المپیک به مدال‌آوران طلایی خود حدود 45 هزار دلار دادیم که کمتر از مدال‌آور برنز قزاقستان بود.

او اضافه کرد: در همین رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی که به عنوان یک مسابقه درجه دو از نظر کیفیت شناخته می‌شود، به مربی ایرانی تیم کشتی آذربایجان که به عنوان قهرمانی رسید، جدا از سایر پاداش‌ها حدود 100 هزار دلار پاداش داده شد. ما باید به ورزشکاران خود توجه بیشتری داشته باشیم.

رییس کمیته ملی المپیک ایران با بیان اینکه تقدیر از قهرمانان ورزشی سبب تقویت انگیزه آن‌ها می‌شود خاطرنشان کرد: ما باید قدر این سرمایه‌های ورزش کشور خود را بدانیم. این قهرمانان بر روی نسل جوان ما اثر دارند و همواره مد نظر بزرگان نظام نظیر مقام معظم رهبری و رییس جمهوری بوده‌اند و حتی در دیدار رهبری با قهرمانان ورزشی به مباحث معرفتی آن‌ها اشاره شد.

هاشمی با بیان اینکه ورزشکاران ما بدون هیچ چشمداشتی در میادین بین‌المللی حاضر می‌شوند، گفت: هر دستگاهی به فراخور وضعیت خودش باید از این قهرمانان تجلیل کند و این تجلیل در حقیقت تقدیر از مجموعه خود است. ما حداقل مبالغ را به ورزشکاران خود می‌دهیم و باید این کاستی‌ها را جبران کنیم.

او افزود: این کار سبب تقویت انگیزه قهرمانان می‌شود و ما به این قهرمانان ورزشی در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک نیاز داریم.

در بخش دیگری از این مراسم سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن خیرمقدم به ورزشکاران حاضر اظهار کرد: قهرمانان واقعی ما شهدا هستند. ما باید خدمات رفاهی خوبی را برای ورزشکاران خود در نظر بگیریم. ما باید قدردان ورزشکاران و پهلوانانی باشیم که پرچم ایران را در مجامع بین‌المللی بالا می‌برند.

نوربخش خاطرنشان کرد: این ورزشکاران و قهرمانان به نوعی سمبل جوانان ما هستند و این تقدیرها باید به صورت سمبلیک از این قهرمانان صورت بپذیرد.

همچنین شهرام هروی مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ورزشکاران در سخنان کوتاهی اظهار کرد: قهرمانان واقعی ما شهدا هستند و ما باید صحبت‌های مقام معظم رهبری را در توجه به ورزشکاران خود سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

در پایان این مراسم جوایزی از سوی سازمان تامین اجتماعی با حضور ریاست این سازمان و کیومرث هاشمی و همچنین یکی از اعضای هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و یکی از اعضای هیات مدیره این سازمان اهدا شد.

در این مراسم میثم علیپور، محمد خالدی، علی پوریان، آرش خرمالی، رمضان صالحی، صادق بیگدلی، مهدی حمید‌زاده (اعضای تیم ملی والیبال نشسته)، سیامند رحمان، علی صادق‌زاده، امیر جعفری (از اعضای تیم وزنه‌برداری معلولان)، قربان پیمان نصیری، علیرضا مختاری (از اعضای تیم معلولان دوومیدانی)، رسول آتش افروز، احسان غلامحسین‌پور، حسین صفری، مسلم اکبری (از اعضای تیم فوتبال 7 نفره معلولان)، بهنام اسبقی و مسعود حجی زواره (از اعضای تیم تکواندو ایران)، سید مهران حسینی (پرتاب دیسک معلولان)، سمیه عباسپور (تیراندازی معلولان)، امیر پوررضوی، احمدرضا شاه‌حسینی، بهزاد زادعلی‌اصغری و اکبر شوشتری (از اعضای تیم فوتبال نابینایان ایران)، حمیده عباسعلی (کاراته)، مهدی علیاری (کشتی فرنگی)، اسماعیل عبادی (تیروکمان) بیژن مقانلو (سرمربی تیم تکواندو)، مهدی بی‌باک (مربی تیم ملی تکواندو)، حسین روحانی (قهرمان چهار دوره رقابت‌های تکواندو)، آرش میراسماعیلی (قهرمان سابق جودو)، اکبر احدی (سرمربی تیم ملی بوکس و قهرمان آسیا)، نجمه آبتین (نماینده ورزشکاران بانوان در المپیک) و برزگر (رکورددار میل دنیا) تجلیل شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن