تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802603037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی: به نامه آیان جواب دادم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هاشمی: به نامه آیان جواب دادم
کد خبر: ۴۷۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲ - 25 February 2015


رییس کمیته ملی المپیک ایران می‌گوید انتخابات فدراسیون‌های ورزشی در ایران کاملا آزادانه برگزار می‌شود و هر کسی که رای می آورد باید مورد احترام قرار گیرد.


به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی پس از مجمع سالیانه کمیته ملی المپیک که امروز چهارشنبه ششم اسفند ماه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این جلسات باید هر چند یک بار برگزار شود و در این جلسه نیز بر اساس دستور جلسه‌ای که تعیین کرده بودیم مواردی را مطرح و بررسی نمودیم.


او اضافه کرد: در جلسه امروز بخش‌هایی که مربوط به کلیات مباحث مالی سال 94 می‌شود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و عملکرد یک ساله کمیته ملی المپیک مورد ارزیابی قرار گرفت.


همچنین در این جلسه قرار شد تا تعیین حسابرس که پیش از این بر عهده هیات اجرایی بود علاوه بر هیات اجرایی به تصویب اعضای مجمع نیز برسد.


رییس کمیته ملی المپیک ایران اضافه کرد: همچنین گزارش مالی سال 91 که در جلسه پیش مورد تصویب قرار نگرفته بود به این جلسه موکول شد تا بر اساس مستندات موارد مورد نیاز به تصویب برسد و مشکلات احتمالی نیز در این میان مورد بررسی قرار گیرد. در مجموع جلسه برگزار شده جلسه خوبی بود و تمامی اعضای خانواده‌ المپیک ایران گرد هم آمدند.


هاشمی به رویدادهای پیش رو در عرصه ورزش ایران اشاره کرد و گفت: ما چند رویداد مهم را در پیش‌رو داریم که از جمله آنها می‌توان به کسب سهمیه المپیک و همچنین راه‌اندازی موزه المپیک اشاره کرد. ما نیاز به حمایت رشته‌های غیر المپیکی نیز داریم و در سال آینده امیدواریم که با کمک‌های دولت بتوانیم سال خوبی را سپری کنیم.


او با بیان این که کلیات بودجه سال 94 هنوز ابلاغ نشده است، خاطر نشان کرد: ما به زودی میزبان هیات اجرایی شورای المپیک آسیا هستیم و باید از گروه اعزامی به المپیک زمستانی جوانان حمایت کنیم. در جلسه‌ای که با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشتیم مواردی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


رییس کمیته ملی المپیک ایران در پاسخ به سوالی در مورد کسر بودجه سال آینده ورزش نیز ، اظهار کرد: در جلساتی که داشتیم اعلام کردیم اگر قرار است بودجه‌ای از وزارت ورزش و جوانان کسر شود و به کمیته ملی المپیک واگذار شود چندان برای ما فرقی ندارد، زیرا هر دو نهاد در بخش ورزش به فعالیت می‌پردازند.


هاشمی با تاکید مجدد بر اهمیت سال 94 در عرصه ورزش، یادآور شد: سال 94 حتی از سال 95 که المپیک برگزار می‌شود مهم‌تر است. ما خواهان افزایش بودجه در بخش ورزش هستیم تا کاروانی موفق را به رویدادهای جهانی اعزام کنیم، اما با این حال می دانیم که کسر بودجه برای همه دستگاه‌ها وجود دارد و به خاطر قرار داشتن در شرایط تحریم باید موارد اقتصاد مقاومتی را رعایت کنیم.


وی اضافه کرد: برای مثال در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی، در بازی‌های آسیایی اینچئون تنها 150 نفر را اعزام کردیم و در ادامه نیز تلاش می‌کنیم تا اقتصاد مقاومتی را هر چه بیشتر در ورزش ایران به کار ببندیم و بتوانیم با سهمیه‌های بیشتر مدال‌های خوشرنگی را در رویدادهای جهانی به دست بیاوریم.


رییس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوالی در مورد نامه تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری برای حمایت از حسین رضازاده اظهار کرد: این نامه مربوط به چهار ماه پیش است. معمولا مرسوم است که فدراسیون‌های جهانی، در آستانه انتخابات برای حمایت از افراد توصیه‌هایی را می‌کنند.


هاشمی تصریح کرد: در هیات اجرایی صحبت‌هایی در این باره شد و بعد از آن نیز ما نامه را به دکتر گودرزی ارسال کردیم و من نیز جواب نامه آیان را دادم و اعلام کردم که انتخاباتی که در ایران برگزار می‌شود کاملا آزاد است و هیچ کس حق ورود به این قضیه را ندارد.


وی افزود: انتخابات باید کاملا آزاد باشد و هر اتفاقی که رخ می‌دهد باید به آن احترام گذاشته شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن