تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819153480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتانياهو بار ديگر براي لغو تحريم ها شرط گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



نتانياهو بار ديگر براي لغو تحريم ها شرط گذاشت
نخست وزير رژيم صهيونيستي بار ديگر کوشيد ميان لغو تحريم‌هاي ايران و حمايت تهران از گروه‌هاي مقاومت ارتباط برقرار کند و يکي را به ديگري مشروط سازد.
روز نو :  نخست وزير رژيم صهيونيستي بار ديگر کوشيد ميان لغو تحريم‌هاي ايران و حمايت تهران از گروه‌هاي مقاومت ارتباط برقرار کند و يکي را به ديگري مشروط سازد.

به گزارش روزنو،بنيامين نتانياهو نخست‌وزير رژيم‌صهيونيستي روز يکشنبه بار ديگر گفت تحريم‌هاي ضدايراني بايد تنها در صورتي لغو شود که ايران به حمايت از گروه‌هاي مقاومت و مقابله با اسرائيل، پايان دهد.

 نتانياهو که امروز (يکشنبه) در جلسه هفتگي کابينه خود سخن مي‌گفت، اظهار داشت: «وزراي خارجه کشورهايي که درگير مذاکره درباره برنامه هسته‌اي ايران هستند، به اسرائيل گفته‌اند به جاي عجله براي توافق بد با ايران، منتظر توافق خوب با اين کشور هستند».

وي با بيان اينکه «اميدوارم اين مسائل عملي شوند»، تعريف خود را از توافق خوب با ايران تشريح کرد و مدعي شد: «توافق خوب توافقي است که حذف محدوديت‌ها عليه برنامه هسته‌اي ايران را به توقف «فعاليت تروريستي» اين کشور در سراسر جهان و البته توقف تهديد اسرائيل به نابودي مرتبط سازد».


منبع: فارس




تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن