تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820386225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خداحافظی پیکان وانت با خیابان‌های ایران «آریسان» جایگزین وانت پیکان می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: خداحافظی پیکان وانت با خیابان‌های ایران
«آریسان» جایگزین وانت پیکان می‌شود
مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز از راه‌اندازی خط تولید وانت «آریسان» در هفته جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی در این شرکت خبر داد.

خبرگزاری فارس: «آریسان» جایگزین وانت پیکان می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا صادقیان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران،‌ اظهار کرد: طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد ایران خودرو،‌ ‌معاون وزیر صنعت،‌معدن و تجارت، رییس پلیس راهور، رییس سازمان ملی استاندارد و مسئولان سازمان محیط زیست تولید پیکان وانت متوقف و وانت «آریسان» (پی یو وان) جایگزین آن می‌شود.

وی با اشاره به تلاش کارشناسان و مهندسین ایران خودرو در سال مزین به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در طراحی و تولید خودروی جدید،‌ افزود: بر اساس برنامه‌ریزی های به عمل آمده و موضوعاتی که در خصوص وانت پیکان مطرح شده بود و تعهد شرکت برای توقف تولید آن تا پایان سال،‌ این خودرو از خط تولید خارج شده و به موزه خواهد رفت.

وی ادامه داد: تقریبا 100 درصد قطعات خودروی جدید نیز از تولیدات داخلی است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا پایان سال آتی 50 درصد قطعات آن شامل قوای محرکه، ‌موتور،‌ گیربکس و اکسل از قطعه‌سازان و مجموعه سازان بومی تامین خواهد شد.

وانت آریسان بر روی پلت فرم پژو 405 طراحی شده و دارای موتور 1700 سی‌سی چهار سیلندر است.

این خودرو در دو نوع بنزینی و پایه گازسوز با ترمز ضد قفل هیدرولیک، فرمان هیدرولیک با قابلیت تاشو و گیربکس پنج دنده ارایه می‌شود.







انتهای پیام/60002/غ30

93/12/17 - 15:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن