تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818918722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار پلدختر مطرح کرد عدم نصب آسانسو در واحدهای مسکن مهر پلدختر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار پلدختر مطرح کرد
عدم نصب آسانسو در واحدهای مسکن مهر پلدختر
فرماندار پلدختر گفت: مسکن مهر پلدختر دارای مشکلات عدیده‌ای است که مهمترین آنها عدم نصب آسانسو در واحدهای آن است.

خبرگزاری فارس: عدم نصب آسانسو در واحدهای مسکن مهر پلدختر



به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، قدرت‌الله ترابی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای مسکن و بررسی مسائل عمرانی این شهرستان که با حضور معاون عمرانی استاندار لرستان در فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: دولت به تعهدات خود درقبال مسکن مهر عمل می‌کند، اما متاسفانه تعاونی‌ها مسکن در این زمینه فاقد تعهد هستند.
فرماندار پلدختر تصریح کرد: تعاونی‌های مسکن مهر پلدختر به دنبال حل مشکلات مردم نیستند، تنها با حاشیه‌سازی درپی طولانی کردن روند تحویل آن به متقاضیان هستند.
ترابی‌نژاد گفت: برآوردهای کارشناسی را دولت انجام داده و اقدامات لازم رابرای نصب آسانسور و حل مشکلات کرده، اما تعاونی‌ها پیگیر اجرای این فعالیت‌ها نیستند.
وی افزود: اختصاص اعتبار از سوی اداره کل راه و شهرسازی از محل یارانه‌های بخش مسکن همچنین آورده تعاونی‌ها از جمله تعهدات بوده که با دستور استاندار لرستان قرار بود، برای نصب آسانسور انجام شود که باید هرچه سریع‌تر محقق شود.
فرماندار پلدختر تصریح کرد: عدم نصب آسانسور یکی از مشکلات عمده مسکن مهر بوده که روی کل کار تاثیر منفی گذاشته است.
ترابی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز عملیات اجرایی شبکه دو پمپاژ کشاورزی چم مهر خبر داد و گفت: شبکه یک به طور کامل اجرا شده و با اعتبار خوبی که اختصاص یافته کار به پیمانکار واگذار شده و در دو ماه آینده اجرا و به صورت غرق آبی آب به اراضی کشاورزی بالا دست می‌رود.
 وی افزود: آغاز عملیات اجرایی شبکه سه و چهار پمپاژ کشاورزی چم مهر در آینده اجرا می‌شود.
فرماندار پلدختر خواستار فازبندی طرح پمپاژ جایدر شد و گفت: اعتبارات خوبی به این طرح اختصاص داده شده که باید به صورت فاز بدی شده، عملیات اجرایی آن پیش رفته و از کد شدن پروژه جلوگیری شود.
ترابی‌نژاد اظهار داشت: اگر همه اعتبارات صرف لوله‌گذاری تمام طرح شود، این طرح به نتیجه نمی‌رسد، بنابراین باید فازبندی شده‌ای اعتبارات هزینه تا به زودی شاهد بهره‌برداری از یکی از فازهای جایدر باشیم.
 وی گفت: ایستگاه برق و پمپاژ باید ضمن لوله‌گذاری انجام شود تا به مرور با تخصیص اعتبارات پیش برویم.
انتهای پیام/2304/الف20

93/12/17 - 14:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن