تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819542216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با برنامه ریزی صحیح فضای یاس و نا امیدی را درجامعه کمرنگ کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار نی ریز: با برنامه ریزی صحیح فضای یاس و نا امیدی را درجامعه کمرنگ کنیم خبرگزاری پانا: فرماندار نی ریز گفت: مسئله کاهش آسیب های اجتماعی باید در شورای فرهنگ عمومی مورد بررسی قرار گیرد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۷ اسفند ساعت 10:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،  فرماندار نی ریز  طی سخنانی اظهار داشت :بحمدالله امروزه ایران اسلامی در حوزه سیاست خارجی و تامین امنیت در اقتدار کامل است و نگرانی وجود ندارد ،همچنین کشور در زمینه های مختلف از جمله در کسب جایگاه های علمی توفیقات خوبی داشته است ، ولیکن آنچه موجب نگرانی است ،آسیبهای اجتماعی است و این مسائل می بایست در شورای فرهنگ عمومی مطرح و برای حل آنها در شهرستان چاره اندیشی شود.
محمدرضا امیری ادامه داد : اگر چه یکی از کارکردهای شورای فرهنگ عمومی می تواند برنامه ریزی بزرگداشت و برگزاری مناسبت ها باشد ولی بررسی و رسید گی مسائل فرهنگی و اجتماعی باید در اولویت کار این شورا باشد.
وی تصریح کرد:نباید دچار افراط و تفریط شویم ،باید دلسوزانه و آگاهانه اقدام کنیم و به جامعه آگاهی بدهیم از طریق خانواده ها ، دانشگاهها و... بحث حقوق شهروندی و آگاهی رساندن به مردم را در دستور کار قرار دهیم و با برنامه ریزی صحیح فضای یاس و نا امیدی را درجامعه کمرنگ و شور و نشاط و امید را در جامعه گسترش دهیم.
امیری خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مقوله فرهنگ بعنوان بستر توسعه که مقام معظم رهبری امسال را بعنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامیده اند ، ما بعنوان کارگزاران نظام و اعضای شورای فرهنگ عمومی باید عملکردمان را در این باب بررسی کنیم.
فرماندار نی ریز ضمن اشاره به ایام پایان سال و تقارن ایام فاطمیه با تعطیلات  نوروز به لزوم برنامه ریزی مناسب در این زمینه تاکید کرد: تا ضمن برگزاری مراسم ویژه این ایام ،برنامه های نوروز و استقبال از سال جدید نیز انجام شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن