تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820628421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح خانه نور در 76 مركز كانون فرهنگی هنری فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست كانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس اعلام کرد : اجرای طرح خانه نور در 76 مركز كانون فرهنگی هنری فارس خبرگزاری پانا: سرپرست كانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس از صدور و اعطای 61 مجوز راه‌اندازی كتابخانه‌های باز و مخزن دار در مساجد این استان خبر داد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۷ اسفند ساعت 08:48

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام غلامحسین نیازی در جمع خبرنگاران، گفت: هم اینك 282 كتابخانه باز و مخزن دار در كانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس فعالیت دارد. وی با بیان اینكه 100 باب كتابخانه در سال جاری به تعداد كتابخانه‌های موجود اضافه شده است، گفت: 988 هزار جلد كتاب در این كتابخانه‌ها در دسترس علاقمندان قرار دارد. نیازی همچنین گفت: از ابتدای تأسیس نهاد كانون‌های فرهنگی مساجد تاكنون، یكهزار و 141 باب كانون در استان فارس راه‌اندازی شده كه 31 باب آن مربوط به شش ماه نخست سال جاری است. او خاطرنشان كرد: در شش ماه دوم امسال 40 باب كانون فرهنگی دیگر به مجموعه كانون‌های موجود در فارس اضافه شده است. وی با بیان اینكه طرح تلاوت نور در تمام مساجد استان در حال اجراست، تصریح كرد: در 76 مركز كانون فرهنگی هنری فارس نیز طرح خانه نور اجرایی شده است. این مقام مسئول همچنین با بیان اینكه در شش ماه نخست امسال 70 میلیون تومان اعتبار جهت فعالیت‌های قرآنی در استان هزینه شده است، گفت: 2 هزار و 115 نفر در شش ماه اول و 2 هزار و 605 نفر در شش ماه دوم امسال جهت برگزاری این فعالیت‌ها آموزش دیده‌اند. نیازی در بخش دیگری از سخنان خود خبرنگار را حلقه واسط میان مردم و مسئولین و رابط میان جمعه و حكومت دانست و افزود: خبرنگاری امر خطیری است كه اگر به درستی انجام شود می‌تواند بسیاری از مشكلات را نمایان و راه‌ حل آنها ارائه دهد. وی به امر اطلاع رسانی در مساجد اشاره و خاطرنشان كرد: مساجد از دیرباز تاكنون مهمترین كانون خبررسانی به شمار می‌آمده كه از این رو وجه تشابهاتی با رسانه‌ها دارد. سرپرست كانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس همچنین ضمن گرامیداشت فرا رسیدن 18 اسفند ماه، بیست و دومین سالگرد تأسیس این نهاد، بیان كرد: مراسم بزرگداشتی به مناسبت این روز در شیراز برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن