تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819733775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی: اغلب ایتام زیرپوشش کمیته امداد آذربایجان غربی دختر هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی:
اغلب ایتام زیرپوشش کمیته امداد آذربایجان غربی دختر هستند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: اغلب ایتام زیرپوشش کمیته امداد آذربایجان غربی دختر هستند.

خبرگزاری فارس: اغلب ایتام زیرپوشش کمیته امداد آذربایجان غربی دختر هستند



جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: 17 هزار حامی ایتام در سراسر آذربایجان غربی وجود دارد، که نونهالان را به انحای مختلف زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی لازمه تشکیل خانواده و  ازدواج مجدد افراد زیرپوشش را نیازمند انجام کار فرهنگی دانست، ادامه داد: پرداختن به این امور از ظرافت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که در این صورت تا اندازه زیادی از بار مشکلات مددجویان کاسته می‌شود.
حسین‌زاده با اشاره به اینکه در این زمینه باید اهرم‌های تشویقی در نظر گرفت، ادامه داد: بیش از 8 هزار یتیم در مناطق مختلف آذربایجان غربی وجود دارد، که تعداد زیادی از آنها دختر هستند.
وی با اشاره به اینکه برای همه ایتام مورد اشاره حامی و پدر معنوی در استان جذب شده است، ادامه داد: 17 هزار نفر در مناطق مختلف آذربایجان غربی پدر معنوی ایتام هستند، به طوری که علاوه بر مساعدت‌های مادی در زمینه‌های مختلف آنها را مورد حمایت قرار می‌دهند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ماهانه رقم قابل توجهی هدایای نقدی به ایتام تعلق می‌یابد، اضافه کرد: به عنوان مثال آذر ماه امسال بدون کار اداری و تشریفات مقدماتی 800 میلیون تومان هدیه نقدی حامیان به حساب ایتام واریز کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه حامیان به عبارت دیگر پدرهای معنوی آنها اطلاعات کافی و موردنیاز از وضع معیشتی ایتام دارند، اضافه کرد: در گزارش‌ ارسالی به حامیان وضع تحصیل، دانشگاه، مسائل اعتقادی و مالی ایتام زیرپوشش برای آنها تبیین می‌شود، تا به اشکال مختلف نونهالان را مورد حمایت قرار دهند.
حسین‌زاده ضمن بیان اینکه در صورت شکل‌گیری اقداماتی برای تسهیل امر ازدواج مددجویان، همکاری‌ لازم در این زمینه خواهیم داشت، گفت: فراهم کردن بسترهای لازم برای نهادینه‌سازی سنت حسنه نبوی حرکت فرخنده‌ای است، که می‌توان در این سمت و سو گام برداشت.
وی ضمن تقدیر از اقشار مختلف مردم برای شرکت در آئین«شور نیکوکاری و اکرام فاطمی» اظهار داشت: در این ایام مددکاران با استقرار در بیش از 200 پایگاه ثابت و سیار در مناطق مختلف استان نسبت به جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست اقدام کردند.
انتهای پیام/61011

93/12/17 - 07:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن