تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی: اعتیاد به شبکه‌‌های اجتماعی مانع پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی:
اعتیاد به شبکه‌‌های اجتماعی مانع پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان می‌شود
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مانع پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان می‌شود، که باید به این نکته توجه کرد.

خبرگزاری فارس: اعتیاد به شبکه‌‌های اجتماعی مانع پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جلال حسین‌زاده ظهر امروز در نشست علمی فرهنگی با دانشجویان و طلاب علوم دینی که با موضوع ازدواج در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج ارومیه ترتیب یافت، اظهار داشت: اعتیاد به فضای مجازی و شبکه‌ اجتماعی مانعی مقابل پیشرفت تحصیلی است.
وی با ابراز تاسف از اینکه جوانان و نوجوانان با استفاده از موبایل و رایانه‌ بدون برنامه‌ریزی به شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی ملحق می‌شوند، اضافه کرد: ما مخالف فعالیت در فضای مجازی نیستیم، بلکه مخالف بروز مشکل تحصیلی بین دانش‌آموزان هستیم.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با ابراز تاسف از اینکه بخش زیادی از زمان، انرژی و توان جسمانی و فکری دانش‌آموزان در این قبیل فضاها از بین می‌رود، ادامه داد: باید دقت بیشتری در این قبیل موارد داشته باشیم.
حسین‌زاده معضل دیگر را اعتیاد به مواد مخدر عنوان کرد، گفت: اکنون مواد مخدر صنعتی ارزا‌ن‌تر است، زیرا دشمنان به بهانه‌های مختلف از جمله تقویت حافظه، بهبود وضع جسمانی و روانی همچنین فراموش کردن مشکلات جوانان را به استعمال مواد افیونی ترغیب می‌کنند.
وی با ابراز تاسف از اینکه دشمنان اسلام به دنبال ایجاد نفاق و دودستگی بین مسلمانان هستند، خاطرنشان کرد: مخالفان اسلام با خلق گروهک‌های تروریستی مانند طالبان و داعش به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند، بنابراین باید هوشیاری خود حفظ کنیم.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی به حمایت‌ تسهیلاتی، مالی و تجهیزاتی از این گروهک‌ها توسط استکبار جهانی اشاره کرد، بیان داشت: تجهیزات خود را به کشورهای اسلامی از جمله عراق، سوریه و لبنان گسیل می‌کنند.
حسین‌زاده با خطاب قرار دادن دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد، خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان زیرپوشش این مجموعه به هیچ عنوان نباید ناامید شوند، چرا که افراد زیادی از زیرپوشش‌های این مجموعه به مجلس و جامعه پزشکی راه یافته‌ و به کرسی قضاوت تکیه کرده‌اند.
انتهای پیام/61003/ر

93/12/03 - 14:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن