تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819404166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پس از تهدید به شکایت استقلالی ها/قول دوباره کرار؛ شنبه شب می آیم!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


پس از تهدید به شکایت استقلالی ها/قول دوباره کرار؛ شنبه شب می آیم! ورزش > لیگ برتر - جاسم کرار به بدقولی های خود ادامه می دهد و هنوز به ایران بازنگشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جاسم کرار همچنان در عراق به سر می برد. او سه بار به استقلالی ها قول داد به ایران بازگردد اما به قولش عمل نکرد. آخرین قولی که او به استقلالی ها داده، امشب(شنبه) است. کرار در آخرین تماسی که با مسئولان استقلال داشته، به آنها گفته است شنبه شب به تهران بازمی گردد اما آبی ها امیدوار به بازگشت او نیستند. کرار از طریق مدیر برنامه های خود به استقلالی ها پیغام داده وقتی محروم است، چرا باید به ایران بازگردد. او گفته در عراق مشغله های کاری زیادی دارد و در ایران هم که تا هفته بیست و پنجم نمی تواند بازی کند. استقلالی ها اما در آخرین پیغام، کرار را تهدید به شکایت کرده اند. بهرام افشارزاده هم روز گذشته گفت در صورتی که کرار دوباره بدقولی کنند ابتدا در کمیته انضباطی خودشان این موضوع را مطرح می کنند و سپس به فیفا شکایت خواهند کرد.
252 41

کلید واژه ها: کرار جاسم -




یکشنبه 17 اسفند 1393 - 00:01:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن